The strategy device and it that maximizes all people pleasures are
democracys, and capitalisms.
This : at the same time.
It is not possible to participate in this strategy.
It was a strategy that erased conscientious the good sense.
*。
The reason for pleasure and conscientious the good sense is that it is a
relation to the even number.
The chase of pleasure
It was beginning that made conscientious the good sense and the human
nature an enemy.
The maximization of pleasure is minimization of the human nature.
*。
The nation established with capitalism and democracy was a strategy
device that maximized pleasure, and this was a system that made
conscientious the good sense an enemy.
The friend or foe identification society caused approval and an
integrated malfunction here.
*。
Greatest happiness of the greatest number and this strategy device
were systems that made the weak, and maximized damage to them.
A raja aristocratic device also
It is a friend or foe identification device, the commoner damage is
maximized, and a raja aristocratic profit has been maximized.
*。
A national system
The royalty and the aristocracy was only replaced with a national
aristocrat.
The new royalty and the aristocracy system
It is a done translation in a very Tami main principle and ..becoming
it.. capitalism.
*。
The power device is a friend or foe identification device.
The conversion of a national aristocratic device is being urged on
the human race now.
However, the god made power.
Evil has increased this.
*。
The society only has to stabilize even if evil is not lost, and there
is evil to some degree.
It returns negatively by good the amplifying system for evil that is.
The weak are secured minimum standard of living here.
*。
This is the world at which the human race aims.
Evil changes the quality here.
It changes into not the murder-robbery but the beggar.
*。
The friend or foe classification system caused an integrated
malfunction, and established the nation and the civilization delusion.
Human rights and democracy established the friend or foe classification society.
*。
When the law is assumed to be a justice, illegal becomes an enemy.
The enemy's exclusion becomes the purpose of the nation.
*。
Because the justice becomes evil that excludes evil in a word because
it makes the nation that excludes the enemy an enemy, it becomes self-
denial self-destruction.
This is true colors of the nation, democracy, and capitalism.
*。
It ..integrated malfunction.. develops here.
The delusion assumed here the nation and the civilization are good is
made.
This nation and the civilization
It is quite different from the one set in the beginning.
It is an integrated malfunction not to be able to do this identification.
*。
The integrated malfunction society was approved here.
This is a root of modern various evil.
This world makes the soul making evil.
*。
Europe excludes individuality with evil because it ..Japan.. is not
though is the negative feedback of love and the justice, and can do
different with individuality.
It becomes a communication of an integrated malfunction, and a strong
delusion wins.
国民全員の快楽を最大化する戦略装置、
それは民主主義であり、資本主義である。
これは同時に、
この戦略に参加出来ない、
良心良識を抹殺する戦略であった。
*。
快楽と良心良識は対偶関係であるからだ。
快楽の追求は、
良心良識や人間性を敵とする仕掛けであった。
快楽の最大化は、人間性の最小化であった。
*。
資本主義と民主主義で作られた国家は、
快楽を最大化する戦略装置であり、
これは良心良識を敵とするシステムであった。
ここに敵味方識別社会が成立、
統合失調を起こした。
*。
最大多数の最大幸福、
この戦略装置は、
弱者を作り、彼らに被害を最大化するシステムであった。
王侯貴族装置も、
敵味方識別装置であり、
平民被害を最大化して、
王侯貴族利益を最大化した。
*。
国家システムは、
王侯貴族を国家貴族に置き換えただけであった。
新王侯貴族システムを、
たいそうな民主主義と資本主義でやった訳だ。
*。
権力装置は、敵味方識別装置であり、
現在人類は、国家貴族装置の転換を迫られている。
だが権力は神が作った。
これを悪が増大した。
*。
悪を無くすのでなく、
悪がある程度あっても、
社会が安定すればいい。
即ち、悪の増幅装置を、
善で負帰還する。
ここで弱者は、最低生活を保障される。
*。
これが人類の目指す世界だ。
ここで悪は質を変える。
強盗殺人でなく、乞食に変る。
*。
敵味方分類システムは、
統合失調を起こし、
国家や文明妄想を作った。
敵味方分類社会は、人権や民主主義が作った。
*。
法を正義とすると、
違法は敵となる。
敵の排除が国家の目的となる。
*。
それは敵を排除する国家を敵とするから、
つまり正義は悪を排除する悪となるから、
自己否定自己破壊となる。
これが国家や民主主義や資本主義の正体だ。
*。
ここに統合失調を発症し、
ここに国家や文明が善であるとする妄想を作る。
この国家や文明は、
はじめに設定されたものとは、全く違う。
この識別が出来ない、統合失調だ。
*。
ここに統合失調社会が成立した。
これが現代の諸悪の根源だ。
この世界は魂作りを悪とするのだ。
*。
ヨーロッパは、愛と正義の負帰還があり、
異質を個性と出来るが、
日本はそれがないから個性を悪と排除する。
統合失調のやり取りとなり、
強い妄想が勝つ。
0 件のコメント:
コメントを投稿