2008年5月29日木曜日

Goedel×Nash8.5.29

Evil doesn't exist if there is no good, and good doesn't exist if
there is no evil.

This world cannot decide good and evil, and it is the ..good and evil..
...fixed provinces.. best.

*。
This that regenerates the world to the world of good is not
contradicted to good and evil.

However, the world only of good cannot be made.
However, if it sleeps and it kicks for good
Because the evil dominant, it is occupied with evil.

This is government Japan.

*。
Good and evil is fixed provinces.
It doesn't become the world where worth doesn't exist in living.

However, it is possible to pierce through this world.

Let's say that the pointing vector will be set up this.

This is a culture.

*。
The best game is to make setting up the pointing vector, that is,
soul though what the equilibrium theory of Nash means is a present
age when it was assumed to be a game that the person lived.


善がなければ悪は存在せず、
悪がなければ善は存在しない。

この世は善悪決定不能で、
善悪に定在することが最適だ。

*。
善悪に世界を善の世界に作りかえる、
これは無矛盾だ。

だが善だけの世界は作れない。
だが善を求めねければ、
悪が優性だから、悪に占拠される。

これがお上日本だ。

             *。
善悪が定在すると、
生きるに値しいない世界にならない。

だがこの世を突き抜けることが出来る。

これをポインティング・ベクトルを立てると言おう。

これが文化だ。

*。
ナッシュの均衡理論が言ってることは、
人が生きることをゲームとした現代だが、
その最高のゲームは、
ポインティング・ベクトルを立てる、
即ち魂を作ることだ。

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