Even a Japanese insistence on abolition of death penalty person
There are few people who assume that the capital punishment is cruel.
Several0 percent raises it in Europe.
*。
It is ..killing.. as for the person, and the capital punishment is natural.
Then, how about the one to get to the chair as a false criminal?
There is no other way a little.
*。
What a cruel idea it is!
That is, the Japanese doesn't have feelings of cruelty.
The capital punishment agreement theory might prove it.
*。
It is ..killing.. as for the one that the person is not killed.
It : if there is no other way.
In some cases, it might be also unavoidable to kill the person.
There is no logic that not is if it is so.
*。
The person might be likely to have to be killed.
It is a capital punishment to prevent it.
*。
The person might have to be killed.
It is a war.
*。
When you may kill the person and when it is not possible to kill.
The citizens are the prohibitions though may killed by the nation.
*。
It is necessary to kill the one that the person was killed.
There is no right of the capital punishment in the victorious country.
Some Japanese say.
However, it agrees the capital punishment.
*。
In short, the capital punishment problem is a feelings theory.
The capital punishment is not cruel.
The capital punishment is not lost from the Japanese as long as there
are such feelings.
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Even if innocent man gets to the chair, it is unavoidable a little.
Feelings without logic
Will this be a humanity appearance?
It cannot be helped ..place.. to bully it a little even if killed.
*。
Bullying is to stop it why.
Circuit and idle Ppari circuit.
Two kind of switch.
There is logic there.
*。
.....this adjustment.. conceited...
It selects it as becoming for the conceit.
The victim goes out there.
The sacrifice is necessary also for the individual and the society in
Japan for making the conceit in the feelings adjustment.
And, the society admits it in fact.
*。
The dark of the capital punishment of the mind of the society.
Isn't it pulling out of the gas of the cooped-up feeling?
This system
The homicide gets to the chair, and the one wanting to become famous
comes out.
*。
There was something said that it had blundered though it was possible
to kill more by doing the indiscriminate mass killing to the revenge
treated like garbage in Japan while trying it.
It did not appeal to the death sentence, and he put out the report
book, and became a capital punishment at the Japanese velocity
executing early.
*。
He operates Japan according to the desire.
My name remains through all eternity in Japan in this.
Revenge on Japan that used the capital punishment and what did him so?
日本人の死刑廃止論者でも、
死刑は残酷だとする人が殆どいない。
ヨーロッパでは数割がそれを上げる。
*。
人を殺めたものは、死刑が当然だ。
では虚偽犯人として死刑になるものはどうなのか。
少しくらいしょうがない!
*。
なんと残酷な考えだろう。
即ち残酷という感情が日本人にはないのだ。
それを死刑賛成論は、実証しているのではないか。
*。
人を殺していないものを殺める。
それがしょうがないなら、
ある場合に人を殺すのも止むを得ないのではないか。
そうならない、論理がない。
*。
人を殺さねばならない場合もあるのではないか。
それを防止するための死刑だ。
*。
人を殺さねばならない場合がある。
それが戦争だ。
*。
人を殺していい場合と殺していけない場合。
国家は殺していいが、市民は禁止だ。
*。
人を殺したものは殺さねばならない。
戦勝国に死刑の権利はない。
日本人の一部は言う。
だが死刑賛成。
*。
死刑問題は要するに感情論だ。
死刑は残酷ではない。
こういう感情がある限り、
日本人から死刑はなくならない。
*。
少しぐらい、無実の人間が死刑になっても止むを得ない。
論理のない感情、
これが人情世間体だろうか。
少し位、いじめ殺されてもしょうがない。
*。
何故、いじめは止めようというのだろう。
ダラダラ回路とツッパリ回路。
二種の切り替え。
そこには論理がある。
*。
この調整にいい気分!
いい気分のなるように選択する。
そこには犠牲者が出る。
日本には気持ち調整に、
いい気分を作るに、
個人にも社会にも生贄が必要である。
そしてそれを事実上、社会は認めているのだ。
*。
死刑は社会の心の闇の、
閉塞感の、ガス抜きではないか。
このシステムでは、
殺人やって、死刑になって、
有名になりたいものが出てくる。
*。
日本のゴミのように扱われた復讐に、
無差別大量殺人をやって、
裁判中に、
もっと殺せたのにしくじったと言ったものがいた。
彼は死刑判決に上告せず、
早く死刑にしろと上申書を出し、
日本最速の死刑になった。
*。
彼は日本を思い通りに操作し、
これで俺の名前は、永遠に日本に残るといった。
死刑を使った日本への復讐、
何が彼をそうさせたか。
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