As for this world, it is very bad, and the self is also very bad.
Living in this reality and the self is person's standing positions.
This world and the self request the trust place of the soul from the
movement and the relation while swallowing the shake as the shake
both shaking both.
This is an aspect and a method of the world and the social life.
*。
There are people of variety in this world, and you may exist the idea
of variety.
I think that it is a fairly arrogant judging from my idea, and a
negligent idea with Detarame of it on that.
*。
My idea reacts momentarily, too, when the idea of settled well like
this idea is heard.
After all, it only has to be able to live happily making money.
It is a translation where you may exist such a person.
The person has the standing positions of variety.
I am not only to do so.
*。
The idea of the unpleasant above-mentioned is dangerous ideas.
Let's calculate by the incompleteness theorem and the Nash function of Gёdel.
*。
This world and the self are in a very bad same body fluid.
Whether neither the first theorem of the imperfection theorem nor
this world of Gёdel are very bad or very bad cannot be decided.
The person cannot do given this year when it lives in the life.
*。
This world and the self are very bad.
It is no contradiction to request the location of the soul there.
Because it is no contradiction
There is no location of such a soul in this world.
It is the second theorem of the imperfection theorem of Gёdel.
*。
The soul crystallizes there if worldly and own very bad is lived
through.
This is a Nash function.
*。
However, it is not approved to consider this world and the self to be
Retsac by the incompleteness theorem of Gёdel.
Living through it also
Speaking that cannot be the incompleteness theorem of Gёdel.
*。
Limitation of very bad
Limitation of putting soul there.
There is already a preconception in the limitation.
*。
The even number of very bad is money.
The even number of the soul is happy.
When the Nash function is calculated, this is calculated.
This idea is a disinformation.
現世は劣悪であり、自己も劣悪である。
この現実と自己を生きることが、人の立ち位置である。
現世と自己が共に揺れ、
共に揺れながら、
揺れを呑み込みながら、
その運動性と関係性に、
魂の託し場所を求める。
これが世界や社会生活の視点と方法である。
*。
この世にはいろいろの人がいて、
いろいろの考えがあっていい。
その上でのことだが、
私の考えからすると、
随分傲慢で、デタラメでいい加減な考えだと思う。
*。
この考えのようによくまとまった考えを聞くと、
私の考えも瞬間的に反応する。
結局、金を作って、楽しく暮らせればいい。
そういう人がいていい訳だ。
人にはいろいろの立ち位置がある。
私はそうしないということに過ぎない。
*。
いや前記の考えは危険思想だ。
Gёdelの不完全性定理とナッシュ関数で計算しよう。
*。
現世と自己は同じ劣悪な体液にある。
Gёdelの不完全性定理第一定理、
現世が劣悪か劣悪でないか、
決定不能だ。
人は与えられた、命を生きることしか出来ない。
*。
現世や自己は劣悪であり、
そこに魂の置き場所を求めることは無矛盾だ。
無矛盾であるが故に、
現世にそのような魂の置き場所はない。
Gёdelの不完全性定理第二定理だ。
*。
現世と自己の劣悪を生き抜けば、
そこに魂が結晶する。
これはナッシュ関数だ。
*。
だが現世と自己を列悪と見なすことは、
Gёdelの不完全性定理で成立しない。
それを生き抜くことも、
Gёdelの不完全性定理でありえない話しだ。
*。
劣悪だという限定、
そこの魂を置くという限定。
既にその限定自体に、
先入観がある。
*。
劣悪の対偶は金だ。
魂の対偶は、楽しいことだ。
ナッシュ関数を計算すると、これが算出される。
この考え自体がガセネタだ。
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