Pleasure makes pleasure an ally, and makes the unpleasantness an
enemy.
It is a friend or foe identification method.
Identification of self and non-self
Immunity system of exclusion of non-self.
Modern people
Pleasure is made a self.
It is a way of life that excludes the unpleasantness as non-self.
The self was made an integrated malfunction here.
The unpleasantness is not bacteria.
*。
Government Japan excludes the weak unpleasantly.
A good child of the classroom and the organization
The unrelenting one is excluded as a foreign body.
*。
Thus, Japan became an integrated malfunction.
When the demand and the unpleasantness return to the other party,
this is excluded with pleasure as an enemy.
The system that excludes the unpleasantness as an enemy makes an
original self an enemy.
*。
I, the nation, and this without the unpleasantness are the delusions.
That is, it is an integrated malfunction.
*。
The way of life and this that exceeds pleasure and the unpleasantness
are human natures, and it is an improvement, and this is the dignity
of mans though this is suppressed.
快楽は快楽を味方とし、不快を敵とする。
敵味方識別方式である。
自己と非自己の識別、
非自己の排除の免疫システム。
現代人は、
快楽を自己とし、
不快を非自己として、排除する生き方だ。
ここに自己を統合失調にした。
不快はばい菌ではない。
*。
お上日本は、弱者を不快として排除する。
教室や組織のいい子は、
言いなりにならないものを異物として排除する。
*。
かくして日本は統合失調となった。
快楽を相手に要求、
不快が返って来ると、
これを敵として排除する。
不快を敵として排除するシステムは、
本来の自己を敵とする。
*。
不快のない自分や国家、
これは妄想である。
即ち、統合失調である。
*。
快楽と不快を越えた生き方、
これが人間性であり、
これを弾圧するものの改善、
これが人間の尊厳である。
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