2008年5月3日土曜日

Japanese empty consciousness

Government Japan
There is no reality corresponding to it because it assumes feelings
to be substance.

The reality is operated by feelings.

*。
The Pacific War also acted the reality by feelings.

In the stage, the soldier who was the actor performed the combat
though a military product was used as a setting.

The battlefield was made a stage.

*。
Everyone sang Japan because of the full voice.

It operated according to this.

The other party was a spectator.

For the other party to be defeated was to have driven out the theater
when here was defeated because applause was gotten.

*。
There is no reality that exists in feelings.

The stage is set.
The stage to which I rid the wagon was set.

*。
The stage is not a reality.

It is a device that makes good feelings.

That is, there is no purse.
There is no reality.

A good stage is made from everyone.

*。
Feelings that not are actually either
It is real existence in Japanese consideration feelings when feeling
well.

Here becomes a problem with the world when related.

*。
It is not in the world though had by the Japanese.
The one in the world is not in Japan.

A Japanese song is a noise in the world, and I do not hear the noise.


I think that the other party hears it though it sings loudly.

To tell the truth, I do not hear it.

*。
When it is annoying, it becomes ..saying.. Sawa too much.

The Japanese cannot recognize this reason.

*。
Japanese consideration is an empty body and the midair structure.

Thus, it is an empty body in the world though there is Japan.

Therefore, it can be related only in money, the thing, and power.

An empty body of the consideration of Japan becomes an empty body in the world.


*。
Good feelings are put in an empty body of Japanese consideration.

The feelings are not spread to the world at all.

*。
Feelings are treated assuming that it doesn't exist in the world
though the relation arises when good feelings are money, the things,
and power.

The word without feelings is transmitted.

*。
Yasukuni Shrine enshrines the person who died for the country.

The feelings are not transmitted at all.

It becomes only the temple of the satan who enshrined the god of the war in the
other party.

The Japanese loses his temper this.

*。
The expression of the losing temper is spread to the world, and
feelings of the funeral are not transmitted.

The reality of the funeral doesn't exist in the world.
It exists only in Japanese feelings.

The Japanese's holding a funeral
It reflects that the god of the war is praised.

The main body in the question seems finally to have been caught.

*。
Midair feelings
It is not spread to the world in feelings by only the Japanese one,
and only the device is seen in the world.


お上日本は、
感情を実体とするので、
それに対応した現実がない。

現実を感情で操作する。

*。
太平洋戦争も、現実を感情で演技した。

軍事製品を舞台装置として使うが、
戦闘は俳優である兵隊が、舞台で演じた。

戦場を舞台にした。

*。
皆大きな声で、日本を歌った。

これに合わせて動作をした。

相手は観客だった。

相手が負けることは拍手を貰うことで、
こっちが負けると、劇場を追い出されたことだ。

            *。
感情にあった、現実はない。

舞台を設定するのだ。
自分がいい気持ちになる舞台を設定した。

*。
舞台は現実でない。

いい気持ちを作る装置だ。

即ち、財布がない。
現実がない。

皆でいい舞台を作る。

*。
現実にない感情も、
いい気持ちなら日本人の意識気持ちに実在だ。

ここが世界と関わると問題になる。

            *。
日本人にあるが、世界にない。
世界にあるものが日本にない。

日本人の歌は、世界に雑音であり、
雑音は聞こえない。

大声で歌っても、相手が聞いていると思う。

実は聞こえないのだ。

*。
あまりい騒ぐと、うるさいとなる。

この道理が日本人は認識できない。

           *。
日本人意識は、空体であり中空構造だ。

かくして、日本はあるが世界に空体なのだ。

だから金・物・力でしか関われない。

日本の意識の空体は、世界で空体となる。

            *。
日本人意識の空体に、
いい気持ちを入れる。

世界にその気持ちは全く伝わらない。

*。
いい気持ちが金・物・力である時、
関係が生まれるが、
気持ちは世界に存在しないものとして扱われる。

気持ちのない言葉が伝わるのだ。

           *。
靖国神社は、国のために死んだ人を祀る。

その気持ちは全く伝わらない。

相手には戦争の神を祀った悪魔の神殿にしかならない。

これに日本人は逆上する。

*。
世界にはその逆上の表情が伝わり、
弔いの気持ちは伝わらない。

世界に弔いの現実は存在しない。
日本人の感情の中にだけ存在する。

日本人が弔うことは、
戦争の神を讃えると映るのだ。

やっと問題の本体が捕まったようだ。

            *。
中空感情、
感情は日本人だけのもので、
世界にはそれは伝わらず、
世界にはその装置だけが見える。

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