2008年3月26日水曜日

doblebind of lie

"Nanjing problem" idea experiment simulation.

There was no Nanjing problem.
It thinks only about sentences without considering meaning.

There is a story of Nanjing problem.
It thinks only about sentences without thinking whether it is true.

*。
It is a Nanjing problem, and major issues.
It has believed it.

Such stories are not somewhat lies.
There is a person who thinks it is partial so, too.

Some photographs are counterfeits of the synthesis.

*。
Correspondence divides here.

When it is man, this is not done.

Counterfeit is ..
Japan is blasphemed.
There was roughly no event.

*。
It might be this of both Tiga yes.

Man doesn't have 100 point full marks.
Hearing with eight talks is common senses.

*。
However, it is not permitted as for the blasphemy of the nation.

However, it might blaspheme the other party country.

The problem of blasphemy is approved to both.
That is, getting angry that I was blasphemed causes feelings thought
for the other party to have been blasphemed.

*。
In becoming the assumption of this discussion, only I am a justice.

Only I have the justice.

That is, the other party does the conviction lynching standing in god's
standpoint.

Then, the other party also :.
I think that the conviction lynching was done standing here in god's
standpoint.

*。
Only I have consideration (sacredness and the blasphemy).

However, when only I also have the other party as him, it becomes it.


*。
In a word, sacredness or the blasphemy makes me kill one another
others.

This is a problem of the monotheism.

*。

I also say that a Japanese country is a murder-robbery nation.

It
If you make it to Japan
I am murder-robbery as for Japan.

*。
All the criticisms become the homicides of the nation if standing in
Japan of should not the violation and this idea sanctifying it.

However, this is a homicide of the human nature.

Therefore, Japan is a country of the homicide.

It becomes such a problem.

*。

Japan is a country of sacredness, and this is believed.

There is no reason with such a thing.
It is a lie and a delusion.

*。
Sacredness in Japan and it are true lies.

Japan is sacred.
A true lie applies the person who believed this.

True lie
It has a quite opposite meaning.

The other party can be mutually called a liar.

*。
To Japan and you
I and I who makes myself an enemy are born, and it fights.

Japan that breaks down here comes into existence.

*。
Such a problem occurs to male-female relationships well.

My = is absolutely sacred.
The other party is accompanied.

I cannot be permitted to be shaken.

The stalker homicide ..this...
Isn't it Dating violence?

The problem of human rights doesn't end in Japan.

*。

The homicide of the human nature cannot be permitted.

The homicide of the nation cannot be permitted.

To this mediation
Western Europe might have set human rights.

*。
There is no human rights ..Japan.., and the sacredness of the nation
is absolute.

Therefore, the discussion like me becomes an insistence that kills
the nation that cannot be permitted.

However, it becomes an insistence that it kills the human nature that cannot be
permitted.

This mediation doesn't end in Japan.

*。
This is not settled with male-female relationships as far as that goes.

This might lead to the comfort woman and the compulsion taking.

Isn't this kind of problem an insistence on the sacredness of the nation?

*。
The Japanese is not man yet.
That is, human rights has not been established.

The Japanese undergoes plastic operation in beauty, and is camouflaging the
person.

The nation gives priority.
The nation compels sex to the people.

*。
When coming to Japan, the economic animal. Prime Minister Thatcher
therefore


「南京問題」思考実験シミュレーション。

南京問題はなかった、
意味を考えないで文章だけを考える。

南京問題という物語がある。
事実かどうかを考えないで、文章だけ考える。

*。
南京問題、大変な問題だ。
真に受けてしまった。

そういう話って、多少は嘘がるんじゃないの。
部分的にそう思う人もいる。

いくつかの写真は、合成の偽造だ。

*。
ここから対応が分かれてくる。

人間だったらそういうことをするんじゃないの。

偽造するとはけしからん。
日本を冒涜することだ。
大体事件なんかなかったんだ。

*。
この両者どこが違うんだろう。

人間に百点満点はない。
話八部で聞くことは常識だ。

*。
だが国家の冒涜となるとそれは許されない。

だがそれが相手国を冒涜するのではないか。

冒涜という問題は、両者に成立する。
即ち、自分が冒涜されたと怒ることは、
相手も冒涜されたと思う感情を誘発する。

*。
この議論の前提になることは、
我こそ正義である。

正義は自分だけにある。

即ち、神の立場に立って、相手を断罪リンチすることだ。

すると、相手も、
こっちを神の立場に立って、断罪リンチされたと思う。

*。
神聖や冒涜という意識は、自分だけにしかない。

だが自分としての相手も、
自分だけにしかないとなる。

*。
つまり神聖とか冒涜は、
自分と他人を殺し合わせる。

これが一神教の問題だ。

            *。

私も、日本国は強盗殺人国家だという。

それは、
日本側にしてみれば、
私が日本を強盗殺人しているとなる。

*。
神聖にして侵すべからず日本、
この考えに立てば、
あらゆる批判は、国家の殺人となる。

だがこれは、人間性の殺人だ。

だから日本は殺人の国だ。

こういう問題になる。

            *。

日本は神聖の国だ、
これを真に受ける。

そんなことある訳がない。
嘘や妄想だ。

*。
日本の神聖、それは本当の嘘なんだ。

日本は神聖だ、
これを真に受けた人は、本当の嘘がつける。

本当の嘘、
全く逆の意味を持つ。

互いに相手を嘘つきだと言える。

*。
日本や自分の中に、
自分と自分を敵とする自分が生まれ、争う。

ここにいかれた日本が生まれる。

*。
男女関係でもこういう問題が良く起きる。

私は絶対だ=神聖だ。
相手は従え。

私を振るなんてことは許せない。

これがストーカー殺人や、
デーティング・バイオレンスではないか。

日本では人権の問題が済んでいない。

            *。

人間性の殺人は許せない。

国家の殺人は許せない。

この調停に、
西欧は人権を設定したのだろう。

*。
日本に人権はない、
国家の神聖が絶対だ。

だから私のような議論は、
国家を殺す許せない主張となる。

だがそれが人間性を殺す許せない主張となる。

日本はこの調停が済んでいない。

*。
そう言えば、男女関係でこれが済んでいない。

これが慰安婦や強制連行に繋がるのではないか。

この種の問題は国家の神聖の主張ではないか。

*。
日本人はまだ人間になっていない。
即ち、人権を確立していない。

日本人は人を美容整形し、偽装している。

国家が優先する、
国家が国民にセックスを強要する。

*。
だからサッチャー首相が来日したとき、
エコノミック・アニマルといったのではないか。

0 件のコメント: