The child of the wide growth trouble : at the school.
It is made to aggressive, resist, anti-social man.
The decision punishment is done to the assault when disciplining it
assaulting them.
It is legitimate self-defense in them though is ..side.. violence in
the society, and sanction to violence.
*。
Such a child is connecting directly of the reformatory.
At first, violence is exchanged here.
When you pass this time
There is a child who becomes a terrible, good child.
There is such a phenomenon also in the prison.
*。
.. why
However, it returns to the origin if released.
The reformatory and the prison
It is an organization that abnormally gives abnormality.
*。
Also at the school, it is said that hitting is the most effective
from the child who doesn't conform to the rules.
Because the child is an animal
If it is not allowed to follow by the whip, it doesn't follow it.
There is such a teacher.
The classroom with the rule is made there.
*。
It is violence and hand as for the person.
Every gun is pointed.
Raise the hand, and it is under one's thumb if said be to under one's
thumb.
*。
In such Japan
It becomes a child who may cosmetic surgery = camouflage it to the
National violence.
Violence as raped is necessary for it.
*。
It returns to the origin when parting from violence though it is a
seemingly good person in such a nation.
It is happiness, and a death from overwork solitude death suicide of
the Japanese of 90 percent or more … pollution medical treatment
damage of crops by chemicals massacre … false indictment capital
punishment … Are not you in the nursing homicide patricide etc.
*。
Child Hit that the violence under is good
The even number is a burglar murderer under nonviolence.
Assaulted standpoint and done standpoint.
Dipole mode of gentleness and cruelty.
This is an existence structure of government Japan.
*。
It the death from overwork solitude death commits suicide when going
out of the prison named Japan and prison Hit and the prison … the
pollution medical treatment damage of crops by chemicals massacre …
false indictment capital punishment … It indulges to the nursing
homicide patricide etc.
広汎性成長障害の子は学校で、
反抗的で攻撃的で、反社会的人間とされる。
彼らに暴行して仕付けると、
その暴行に判決制裁を行う。
それは社会に側に暴力だが、
彼らには正当防衛であり、
暴力に対するサンクションだ。
*。
こういう子は少年院直結だ。
ここでは当初は、暴力を交換する。
この時期を過ぎると、
すごくいい子になる子がいる。
刑務所でもこういう現象がある。
*。
どうしてだろう。
だが出所すれば元に戻る。
少年院や刑務所は、
異常に異常を施す機関だ。
*。
学校でも、規則に従わない子には、
殴ることが一番効果的といわれる。
子供は動物だから、
鞭で従わせないと従わない。
そういう先生がいる。
そこでは規律ある教室が作られる。
*。
暴力で人を手なずけることが出来る。
誰も拳銃を突きつけられ、
手を上げろ、言いなりになれと言われれば、
言いなりになる。
*。
こういう日本では、
ナショナル・バイオレンスに、
美容整形=偽装していい子になる。
それには、強姦するほどの暴力が必要だ。
*。
こういう国家では、
一見いい人であるが、
暴力を離れると元に戻ってしまう。
それが九割以上の日本人の幸福と、
過労死孤独死自殺…公害医療薬害大虐殺…
虚偽告発死刑…介護殺人尊属殺人…ではないか。
*。
暴力下のいい子いい人、
その対偶は、非暴力下の、強盗殺人犯。
暴行される立場と、する立場。
優しさと残酷のダイポール・モード。
これがお上日本の存在構造。
*。
日本という刑務所、
刑務所いい人、
刑務所を出ると、
過労死孤独死自殺…公害医療薬害大虐殺…
虚偽告発死刑…介護殺人尊属殺人…に耽る。
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