"Milk and egg" of Kawaue Mieico writes the world only of the woman,
and the men's world appears as the even number.
The nation appears to cherry blossoms garden Kazuki's "My man" as
father and daughter's even number.
If you take the common feature
The woman's from a man, the man society, and the nation independence
appears.
*。
This is a dipole mode.
It is equivalent to the alternate world when thinking so.
*。
Then, literary creativity :
parallel world.. bird's-eyeview here. the recognition understanding doing
the dipole mode of the reality
The present age is not seen if it doesn't do so.
*。
It falls behind in the age, and the device ..for free.. ..the power
parasitism... do not recognize the dipole mode by the social science
The delay of the cultural science system
It earns it by confusing the world.
The nation does the production sales consumption, and is a
translation that is the cooperation organization as for the accident
case crime war trouble.
*。
In the university study, it becomes only the cooperation device of the nation.
There is not independent of study.
The creation is not to relate when a similar lecture is done to it
every day.
*。
When thinking so
Woman's dignity is alive to live in the man society alone them.
From it is a domestic animal, it is a slave, it is a convict, and it
is a sick person to independence in the man society.
A man is such a standpoint of the organization.
*。
The truancy permanent part-timer and they are lone wolves.
That is, it is independence of the organization society.
These are the achievement of the dignity of man.
It is understood to have entered such an age now.
*。
If the dipole mode of their novels is taken, this world current is
detected.
It is said that it is understood becoming only the destruction of the
person and the society when it embraces closely in this age each
other, it warms each other, and healing is requested.
*。
It is independence of the request of healing, this is independence of
the person, and it is true of the Lane method.
*。
The one to suffer creates suffering mutually and pleasure is created
to both doing and the suffering.
It is a dignity of man whose this is a human nature.
That is, the Lane method is equivalent to the mother Teresa method.
川上未映子さんの「乳と卵」は、
女だけの世界を書くことで、
その対偶として男の世界が現れる。
桜庭一樹さんの「私の男」は、
父娘の対偶として、国家が現れる。
共通点を取れば、
男や男社会や国家からの女の自立が現れる。
*。
これがダイポール・モードだ。
そう考えると、パラレル・ワールドと等価だ。
*。
すると文学的創造性は、
現実のダイポール・モードを認識理解し、
ここに世界を鳥瞰していた。
こうしないと現代は見えない。
*。
社会科学が、ダイポール・モードを認識しないことは、
時代に後れ、
ただの権力寄生装置であることになる。
人文科学系の遅れは、
世界を混乱させることで、稼いでいる状態だ。
国家は事故事件犯罪戦争障害を生産販売消費する、
その協力機関になっている訳だ。
*。
大学学問では、国家の協力装置にしかならないことだ。
学問の自主性がない。
それに毎日同じような講義をしていては、
創造とは関係のないことだ。
*。
そう考えると、
彼女たちは、男社会を一人で生きることで、
女の尊厳を生きていることだ。
男社会の家畜や奴隷、受刑者や病人であることから、
独立したことだ。
男も、組織のそういう立場だ。
*。
登校拒否フリーター、彼らは一匹狼だ。
即ち、組織社会からの自立だ。
これらが人間の尊厳の実現だ。
今、そういう時代に入ったことが分かる。
*。
彼女たちの小説のダイポール・モードを取れば、
この世界潮流が検出される。
この時代に、互いに抱きしめあって、
温め合って、癒しを求めていては、
人と社会の破壊にしかならない、
それが分かろうということだ。
*。
癒しを求めることからの自立、
これが人の自立であり、
それがレイン法の真実だ。
*。
苦しむもの同士が、
苦しみを共にし、
その苦しみに喜びを創造する。
これが人間性である、人間の尊厳だ。
即ち、レイン法は、マザーテレサ法と等価だ。
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