It says by sentences.
Say though it doesn't say by sentences.
It says without saying.
Do not say though it says.
It writes without writing.
Do not write writing.
*。
The Asperger syndrome believes the character.
It says to the unexpressed.
It is not understood to say in the expression.
Thus, the discrepancy is caused to daily life.
*。
It is said that the Japanese is caught well.
The foreigner : in the greeting.
It is this time told to come to play.
It is said whether to keep serious when thinking that the Japanese is
impolite when not going, playing, and going.
*。
Because the Japanese smiled, the foreigner thinks the OK doing.
The Japanese said NO.
There is a person who takes one's joke seriously though the
discrepancy might be caused by the difference of the custom.
In the form of a joke
There is a person who presses, too, if you did not accept.
*。
What do the Nanjing problem and Chinese want to say?
What does the Japanese who not is want to say to the Nanjing problem?
Will there seriously be neither making too much?
*。
Chinese might say the war damage.
The Japanese might say the sacredness of the Dainichi this empire.
Isn't it subaudition?
*。
Or, murderous intent might be thrown out through such a discussion.
Most people will not think the problem as fought.
Why do not you install here?
It is likely to install unpleasantly.
*。
A part of mass communication might be taking it up in the transition.
Sales might increase if it does so.
There are always such people.
*。
The United Nations secession speech
It ignited the war.
Part rises, and it has spread to the whole.
How should this cancel the fire?
*。
After all, isn't my neither feelings nor feelings made excessive,
does not it ignite, and this a true social ability?
Isn't it a problem that it is lacked?
*。
The individual is made to owe the social responsibility, too.
It is not appropriately done.
It set fire to table 5 difference constitutional decision and the
society.
文章で言っていること、
文章で言っていないが言っていること。
言わずに言うこと、
言っていながら言っていないこと。
書かずに書く、
書いて書かないこと。
*。
Asperger症候群は、文字を真に受ける。
言外に言っていることや、
表情で言っていることが分からない。
かくして日常生活に齟齬をきたす。
*。
日本人が良く引っ掛かるという。
外人は、挨拶で、
今度遊びに来て下さいという。
日本人は行かなくては失礼と思い、
遊び行くと、
本気にしたんですかと言われる。
*。
外人は日本人がニコニコしていたので、
OKされと思う。
日本人はNOと言ったのだ。
習慣の違いで齟齬を来たすこともあるが、
冗談を真に受ける人がいる。
冗談めかして、
貴方は受け入れたではないかとごり押しする人もいる。
*。
南京問題、中国人は何を言いたいのか。
南京問題はなかった、日本人は何を言いたいのか、
両方とも本気にし過ぎいていまいか。
*。
中国人は戦争被害を言っているのではないか。
日本人は大日本帝国の神聖を言っているのではないか。
それが言外の意味ではないか。
*。
或いはこういう議論を通して、
殺意をぶちまけているのではないか。
殆どの人は、喧嘩するほどの問題とは思っていまい。
どうしてここに収まらないのだろうか。
いや収まっているのではないか。
*。
一部のマスコミが過渡に取り上げているのではないか。
こうすると売り上げが増えるのかもしれない。
何時もこういう人たちはいる。
*。
国連脱退演説、
戦争に火をつけた。
一部が盛り上がって、全体に波及した。
こういうのはどう火消しすればいいのか。
*。
結局、自分の感情や気持ちを、
過大にしない、
火をつけない、これは本当の社会能力ではないか。
それが欠けている問題ではないか。
*。
個人も社会的責任を負わされている。
それが適切に行われていない。
五表格差合憲判決、
社会に放火したことだ。
0 件のコメント:
コメントを投稿