2008年3月11日火曜日

गवर्मेंट Japan मदे by

Criticism of Buddhism Confucianism of Western Europe.
1.It is an idea that even I am good it is possible to avoid.
2.It is an idea of Grand Poobah of saying and becoming it.

As a result,
Character that doesn't think independently
It became it when only having to ride the wagon all.

As a result,
Buddha externals and Confucius's teaching was assumed to be a
pleasant preach, and then it was healed, and, people who always
depended on it were born.

This is a groupism self.
The pasteboard dump was approved as a stage of acting of good
feelings.

*。
People happily : in the table.
The world of envy and murderous intent can have been done back.

In the table, the stage and the back are dressing rooms.

*。

Power becomes Grand Poobah.
People became these way of lives that came to say.

This is called self-responsibility self-help effort self management.

In a word, it advances.
It follows it without being ordered up ..the up complaint...

The particular under in the under arose.

*。
The Buddhism Confucianism made the under in the under.

This is groupism self-order.

This is a civil affairs nonintervention.

*。
Groupism self
There is no = purse in which I am not.

There is not = purse in which I am not in the government world either.

Man was counterfeited.

It lives pleasantly in the world.

*。
It is praised by Grand Poobah.
It embraces each other to surroundings, it warms each other, and
getting warm is taken.

Beggar syndrome
Good feelings were beggar's pleasure.

The under in the under was a beggar of the government.

*。
Because I am not, it receives from good feelings and the government
that doesn't create it for myself, and good feelings.

*。

The Buddhism Confucianism made such people.

Can be under one's thumb and this of Grand Poobah are putting
government above peoples.

The nation became Buddha Samacoushi.

*。
That is, there is no = national good theory = purse without the nation.

The under in the under
Return the purse.

Die for the country and make money.

*。
The putting government above people is an automorphism of Buddhism Confucianism
map.


西欧の仏教儒教批判。
1.自分さえよけれがいいという考え方だ。
2.偉い人の言いなりなれという考え方だ。

その結果、
自分で考えない人となり、
皆でいい気持ちになればいいとなった。

その結果、
お釈迦様や孔子様の教えを、
気持ちいい説教とし、
それで癒され、
絶えずそれに依存する人々が生まれた。

これが集団主義自己であり、
いい気持ちの演技の舞台として面子が成立した。

*。
人々は表で仲良く、
裏で嫉妬と殺意の世界が出来た。

表は舞台、裏は楽屋。

            *。

権力は、偉い人となり、
人々はこの言いなりになる生き方となった。

これを自己責任自助努力自己管理という。

つまり自ら進んで、
上に命令されることなく、
上に文句も言わす従う。

こういう下々が生まれた。

*。
下々は仏教儒教が作った。

これが集団主義自己秩序である。

これが民事不介入。

*。
集団主義自己、
自分がない=財布がない。

お上世界も自分がない=財布がない。

人間を偽造したのだ。

その世界を気持ちよく生きる。

*。
偉い人に褒められ、
周りと抱き合い、温めあい、温もりを取る。

乞食症候群、
いい気持ちは乞食の喜びだった。

下々はお上の乞食だった。

*。
自分がないので自分で創らないいい気持ち、
お上に頂戴しましょう、いい気持ち。

             *。

こういう人たちは、仏教儒教が作った。

偉い人の言いなりになれ、
これが官尊民卑だ。

国家がお釈迦様孔子様となった。

*。
即ち、国家がない=国家性善説=財布がない。

下々よ、
財布を返せ。

国のために死んで金を作れ。

*。
官尊民卑は仏教儒教の自己同型写像だ。

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