A famous editor in Western Europe said about a worldwide famous
writer who had Japan.
It is a happy work.
However, whether it is historically evaluated is not understood.
When extremely taking it
Be and when becoming crooked and taking it
It doesn't go down to history though it sells well.
*。
The difference between the Lane method and the Batoson method is seen here.
The contemporary civilization makes the person an integrated malfunction.
*。
Then, so as not to go mad, it lives happily.
This is Batoson method.
This is a Japan and United States methods.
*。
Another is a Lane method.
The human nature is shown in the problem of the reality.
This is a way of life of Europe.
When plainly saying
The reality is made, and it suffers, and pleasure is made there.
It is assumed to be pleasure to improve the reality.
There are a lot of people who live happily because everyone cannot do,
too.
*。
When extremely saying
Batoson method to live in daydream happily.
The evil of the reality is made to leaving loose, and becomes a hell.
Lane method that exists, and creates dignity of man.
Living is severe.
*。
Zen meditation was done in the temple.
A great priest heard that it did not emit the sound when adding for.
The greatest priest in presence externals and temple.
It wiped in the room and it cleaned it.
The presence externals entered the rest room when a point near the
lavatory was wiped.
It was possible to strain one's ears.
Something was not heard at all.
*。
I also quietly entered the rest room.
Something is heard with Sutsu when putting it out.
Something is still heard even if it drips it little by little.
It is an art of invisibility dripped by one drop a drop.
Do it gloss over ..so.. and what meaning do you exist?
This is called training.
*。
The woman is Jarjar, and ribaldry.
However, it is not assumed ribaldry in Western Europe.
It is ribaldry, and sexism that this was hidden.
It has become it so recently.
*。
Man and woman's rest room is isolated.
It is so also in Western Europe.
This is public nuisance prevention, and no sexism.
*。
Man and woman bathing together with Japan still
Is a kind of discrimination super-equal man and woman?
It is equality under the predominance of man over woman, and is a
rough excuse, and an unpleasant false charge.
*。
It is resolution shortage that oscillates when the accuracy of the
discussion is improved.
*。
It is understood that a Japanese system is playing variously.
Western Europe is serious.
In the Japan conception, the tiredness is anxious how about it does.
Is not it and cannot know tiredness in a European method.
Famous literature of Japan began to be accepted.
Was it still tired?
*。
However, Japan and an American system :.
It is understood to make neither the history nor the reality a
problem.
The Europe system is making not only I but also the history and the
reality a problem.
Japan and the United States system are making "It is possible to come
here now" a problem.
*。
Europe makes the mind a problem.
Japan and the United States are making only things a problem.
Therefore, it is likely to devote one's time to economy and military
affairs.
*。
Isn't the Batoson method a method of putting off going mad?
The existential philosophy discovered "The Sickness unto Death".
Salinger
It might have been said, "Death that nobly became it".
*。
Are the Batoson method and it that evades the suicide and the mental
disease the suicides of the spirit, and is not the hunger starvation
phenomena of the spirit?
Escape of sickness of spirit by losing spirit.
Japan lost the man spirit by a Japanese spirit.
*。
Happy oscillation of sickness of spirit
Isn't it the truth of the Batoson method?
日本のある世界的有名作家について、
西欧の有名編集者が言った。
楽しい作品だ。
だが歴史的に評価されるか分からない。
極端に取ると、
いやひねくれて取ると、
よく売れるが、歴史に残らない。
*。
ここにもレイン法とベイトソン法の違いを見る。
現代文明は人を統合失調にする。
*。
そこで狂わないためには楽しく生きる。
これがベイトソン法だ。
これが日本とアメリカの方法だ。
*。
もう一つが、レイン法だ。
現実の問題に人間性を表す。
これがヨーロッパの生き方だ。
分かり易く言うと、
現実を苦しみ、そこに喜びを作る。
現実を改善することを喜びとする。
皆出来ることではないので、
楽しく生きる人々も多い。
*。
極端に言うと、
白昼夢を楽しく生きるベイトソン法。
現実の悪は野放しにされ、地獄となる。
実存して、人間の尊厳を創造するレイン法。
生きることは厳しい。
*。
お寺で座禅をした。
偉い坊さんは用を足すとき音を出さないと聞いた。
御前様、寺で一番偉い坊さん。
その部屋で拭き掃除をしていた。
便所に近いところを拭いていた時、
御前様がトイレに入った。
耳を澄ませた、
全く音がしなかった。
*。
自分もこっそりそのトイレに入ってやってみた。
スーッと出すと音がする。
ちびちびたらしてもやはり音がする。
一滴一滴たらす、
忍術だ。
そんなことして何の意味があろうか。
これを修行という。
*。
女性がジャージャーすれば、下品だ。
でも西欧では下品としない。
下品、これが隠れた性差別だ。
最近そうなってきた。
*。
男女のトイレを隔離する。
西欧でもそうだ。
これは痴漢防止で、性差別でない。
*。
日本のまだある男女混浴、
男女超平等は、差別の一種である?
大体男尊女卑下の平等、
言い訳、いや言い掛かりだ。
*。
議論の精度を上げると発振する、
解像度不足だ。
*。
日本システムはいろいろ遊んでいることが分かる。
西欧は真剣だ。
日本的発想では、その疲れはどうするのか気になる。
ヨーロッパ法には疲れはないのかも知れない。
日本の有名文学も受け入れられ始めた。
やはり疲れていたのだろうか。
*。
だが日本やアメリカシステムは、
歴史や現実を問題にしていないことも分かる。
ヨーロッパ・システムは、
自分だけでなく、
歴史や現実を問題にしている。
日本とアメリカ・システムは、
「今こここれ」を問題にしている。
*。
ヨーロッパは、心を問題にしている。
日本とアメリカは、物事だけを問題にしている。
だから経済と軍事に明け暮れているのではないか。
*。
ベイトソン法は、狂うことを先送りする方法ではないか。
実存哲学は「死に至る病を」を発見した。
サリンジャーは、
それを「高貴なる死」と言ったのだろう。
*。
自殺と精神病を回避するベイトソン法、
それ自体が精神の自殺であり、
精神の飢餓餓死現象ではないか。
精神を無くすことによる精神の病の逃避。
日本は、日本精神によって、人間精神をなくした。
*。
精神の病の楽しい発振、
ベイトソン法の真相ではないか。
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