There are no contoraposition in ahareあはれ and Kawaii.
That is, it is a monopole.
It is not an contoraosition of villainy though it arose in villainy.
It exists in Manyoshu and the succession of a pure heart, a pure soul,
and the soul that clears completely when.
Soul that arose between nature and person
As for this, it became the catalyst there was no character.
The ideas of variety arise when there is a character, and the soul is
lost.
*。
Love of the monopole is a soul.
It is, and a soul of the monopole.
It is besides ..soul.. mind, and it is in the mind the soul.
*。
The ahare and rust
It might be an even number of gorgeous gorgeousness.
The road such as tea ceremonies is raising of both.
*。
Beauty and this that cannot be thought to be the one of this world on
purple are the souls.
The mind, the spirit, and the soul of five dimensions
It is as for made four-dimensional.
The real control power is indirect only in the monopole.
*。
Japan went mad because of the change to Western Europe because of not
being actually of.
However, there were people to whom the mind did not go mad by this.
*。
It did not have the development power on which both depended though
the apology and rust were even numbers of the monstrosity.
In the battlefield of the homicide and destruction, the story that
whips tea is not heard.
*。
However, the soldier wrote the diary.
It was a crystal of.
However, it did not arrive to stop the homicide and destruction.
It often hears of the story of the soldier who did not shoot the
other party.
It is understood that is not an even number of villainy.
*。
The people's revolution doesn't occur in Japan.
It is the current story.
Though it is a law of the good-for-nothing
It is in the state that this can be done if the law is used.
*。
Feelings that use the law are gradually in order.
The law is used to achieve the dignity of man, and this is legitimate
of Western Europe.
Feelings of improving the reality to it become the assumptions.
あはれやカワイイに対偶は無い。
即ち、モノポールだ。
それは極悪に生まれたものであるが、
極悪の対偶ではない。
万葉集には存在していつ美しい心、
清らかな魂、澄み切った霊の継承である。
自然と人の間に生まれた霊、
これは字がなかったことが触媒となった。
字があると、いろいろの想念が生まれ、
霊は失われる。
*。
モノポールの愛は、魂である。
モノポールのあはれは、霊である。
魂は、心の外にあり、
霊は、心の内側にある。
*。
わびやさびは、
絢爛豪華の対偶だろう。
茶道などの道は両者を止揚したものだ。
*。
紫の上の、この世のものとも思えない美しさ、
これは霊だ。
五次元の心・魂・霊を、
四次元化した、あはれやをかしだ。
モノポールだけに現実制御力は間接的である。
*。
日本が西欧化で狂ったのは、
あはれが現実にないからだ。
だがこれで心の狂わない人々はいた。
*。
わびやさびは、極悪非道の対偶であったが、
両義性のよる展開力はなかった。
殺人と破壊の戦場にあって、
茶を立てた話は聞かない。
*。
だが兵士は日記を書いた。
これはあはれの結晶であった。
だが殺人と破壊をやめるには至らなかった。
相手を撃たなかった兵士の話はよく耳にする。
あはれは極悪の対偶でないことが分かる。
*。
日本では市民革命は起こらない。
今までの話だ。
役立たずの法だが、
法を使えば、これが出来る状態にある。
*。
法を使う気持ちがだんだん整いつつある。
人間の尊厳の実現に法を使う、
これが西欧の正統だ。
それには現実を改善するという気持ちが、
その前提になる。
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