The true, the good and the beautiful is an acknowledgment syndrome phenomenon.
There is no such element.
The element of the assumption exists in Euclidean geometry and
Pythagoras' theorems.
When the element exists
The becoming it relation can be developed with an objective,
universal validity.
This is Greek reason.
*。
Modern reason developed this with random.
Law-abiding country and modern economy
Democracy, capitalism, Marxism, education, and national morality, etc.
These become phenomena without the purse if existing though can set
to the vanishing point.
*。
The reality is arranged toward this vanishing point.
Though this is possible
Corresponding becomes impossible when misused.
*。
The misuse is not to assume this to be an ideal target, and to treat
as present existence.
Then,
The death becomes the possibility of the life that it is not possible
to exist.
*。
The nation is not the one making it, and no existing one.
Japan was assumed this to be present existence, and fell into the
monstrosity.
*。
The nation etc. are neither the creation targets nor the present
existence.
The present existence of Japanese Asperger logic was this.
That is, the delusion was assumed to be real existence.
*。
Do you aim or make it to the delusion?
This slight difference
The meta intellect that knows oneself is necessary for this.
If you do not consider the meta
The target becomes present existence, and becomes a delusion.
*。
These became the delusions because it assumed Dainichi this empire
and the government nation to be present existence.
It aims at the ideal.
The high grade of intelligence is necessary for this can.
Japan's is Asperger logic in which this is not.
*。
Harmony Tamashiihiroshisai and combination of Japanese and Western-
style
It became a delusion as present existence of the ideal.
These are not.
There is no such purse.
The relation and this without elements are the delusions.
真善美は認知症現象である。
そういう要素はない。
ユークリッド幾何学やピタゴラスの定理は、
その前提の要素が実在する。
要素が存在する場合、
客観的普遍妥当性なる関係が展開できる。
これがギリシャ理性だ。
*。
これを近代理性は、やたらと展開した。
法治国家、近代経済、
民主主義、資本主義、マルクス主義、
教育、国家道徳…。
これらは消点に設定できるが、
存在するとすると、
財布がない現象となる。
*。
現実をこの消点に向かって、整理する。
これは可能だが、
悪用されると対応不能となる。
*。
悪用とは、これを理想目標とするのでなく、
現存在として扱うことだ。
すると、
死は生の存在不可能という可能性となる。
*。
国家は作るものであって、存在するものではない。
日本はこれを現存在とし、
極悪非道に陥った。
*。
国家などは、創造目標であって、
現存在ではない。
日本Asperger論理学は、これを現存在とした。
即ち、妄想を実在としたのだ。
*。
目標とするか、妄想とするか。
この微妙な違い、
これには自分自身を知るメタ知性が必要だ。
メタ意識がないと、
目標は現存在となり、妄想となる。
*。
大日本帝国やお上国家を現存在とすることで、
これらが妄想となった。
理想を目標とする、
これが出来るには、高度知性が必要だ。
日本のはこれがないAsperger論理学だ。
*。
和魂洋才、和洋折衷、
理想を現存在として妄想となった。
これらはない、
こんな財布はない。
要素のない関係、
これが妄想だ。
0 件のコメント:
コメントを投稿