Was there how much domestic violence in ancient times?
Irritation that national violence invents
The problem will not be in making this the trigger of domestic
violence.
The dark of mind that peculiar cooped-up feeling and state management
to national management society make.
*。
It is ..not the conscience but school regulations.. accompanied.
It is ..not the good sense but method and nation.. accompanied.
The dark of the mind is made here.
It is hit by the nation when it is beaten, and it follows one's own
good judgement to the law if it follows the conscience, and it is
refused to the law-abiding country if it lives in the human nature.
It becomes an anti-society when living in money and power.
*。
The nation risks the life for the people and is working.
There is a nation as soon as it feeds the people.
Money enough is given.
It is of what and there is a complaint.
It is possible to print, and the complaint remark doesn't crack only
to expressing gratitude.
Go out of Japan if it is unpleasant.
The same conversation as this is done at home.
*。
It is a nation and the home is ,in a word, an automorphism map.
Domestic violence is an automorphism of violence in the nation map.
The boy violence becomes study of national violence.
*。
The nation does the sales of ..boy.. manufacturing consumption.
That is, domestic violence and the boy problem are automorphism of
national violence maps.
That is, the nation is gaining due to domestic violence and the boy
problem.
It is made and, then, it eats.
古代に家庭内暴力はどれほどあっただろうか。
国家暴力の生み出すイライラ、
これが家庭内暴力の引き金とすることに問題あるまい。
国家管理社会特有の閉塞感、
国家管理の作る心の闇。
*。
良心でなく校則に従え。
良識でなく法や国家に従え。
ここに心の闇が作られる。
良心に従えば法に叩かれ、
良識に従うと国家に殴られ、
人間性を生きれば、法治国家に拒否される。
金と権力に生きねば、反社会となる。
*。
国家は国民のために命を賭して働いているのだ。
国家は国民を食わせたやっている。
十分の金を与えている。
何が文句あるのだ。
感謝されこそすれ、文句言われることはない。
いやなら日本を出て行け。
これと同じ会話が家庭で行われている。
*。
つまり国家と家庭は自己同型写像だ。
家庭内暴力は、国家内暴力の自己同型写像だ。
少年暴力は国家暴力の学習となる。
*。
国家は少年を製造販売消費する。
すなわち家庭内暴力や少年問題は、
国家暴力の自己同型写像である。
即ち、家庭内暴力や少年問題で、
国家は儲けている。
それを作りそれで食っている。
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