2008年11月2日日曜日

stuructual reason in Murasakisikibu

Seishonagon is a super-woman of talent and a super-elite.
Murasaki Shikibu sees hypocrisy ..her...

The Izumi type part is an owner the pretty face and the talent that
attracts a man, and, and, sincere beasts in the character.
It captures, and it preys on a man at the chance of the sexual desire.

Murasaki Shikibu sees sincerity ..her...

They are the people who have coetaneous contact.
These were written in the Murasaki Shikibu diary.

*。
Murasaki Shikibu recognizing understood the contraposition symmetry here.

Beast's sacredness that is hypocritical that has it of sacredness and cheated.

*。
The beast is liberated by becoming of the religion sacredness.

One Yaszenshi is commonly devoted.
Man of appearing sacredness and worldliness was seen there light.

*。
It is possible to die even in the bad man if the good man can die.

*。
The good man has hypocrisy and cheating according to good.
The evil to do good is done.

The evil for good is killed.
Does this drive the society mad how much?

*。
There should be good that kills evil evil the bad man.

Then, evil does good in being killed.

The killed evil is necessary for good good.

*。
That is, it is time when a good world this world occurs good and the
harmonic vibration of evil.

Good is Shite, and evil is Waki.

Then, this world is an ability.
The quality of this stage is in the standing wave that good and evil
make.

*。
The world is not seen in good and evil, and the Japanese culture is
seen in the quality of Noh stage.

Hideyoshi killed Waki, and made the world only of Shite.
Government Japan of the monstrosity not saved here came into
existence.
It is the world where this lives only by money.

      
**。
Hideyoshi killed the Japanese culture.
Sen'norikyu was made to commit suicide.

Cool Japan of Shite was refined here.

However, a lot of people were only used as a spectator.
And, it is made to get drunk on Hideyoshi's ability.

Thank you for killing it becomes a spectator.
A lot of people were killed by the sandals legend.

A lot of people were able to die and were lost by Hideyoshi.

It is a prayer Buddhism that saves it.
However, it is not saved.

Japan made Hideyoshi kill according to the sandals legend.

There is safety or neither stability nor safety as long as it doesn't escape
here.

*。
The Japanese was made to the man refusal syndrome by Hideyoshi, and
became the withdrawal of the sandals legend.

*。
The Japanese : to Hideyoshi's sandals legend.
It was burnt up, and it was killed completely, and it was deprived
completely.

That is, it is made to kill the person, to get to the chair, and to commit
suicide.

*。
However, the human race also :.
It was burnt up, and it was killed to the dream and hope completely,
and it was deprived completely.

*。
The even number of the dream and hope is plunder and the homicides.

It is a modern mission to which it escapes from this even number structure.

*。
The contemporary civilization oscillates and has been emanated.

This causal component is removed.
The opposite is done, and rebuilding of dismantlement ..that is.. is
done.

*。
This is a story of the dismantlement restructuring.

That is, it is time when it tells the carrying over story.

The Shite is the earth society, Waki is Japan, and the spectator is a
nation.

*。
That is, the global citizen multiplies the negative feedback by a national
system.

It is a role of Japan that the system establishes.
Japan becomes Waki of the earth society.

Japan is a meson of the earth society and the negative feedback
system.
That is, it is a go-between, and it is those who act as go-between.


清少納言は、超才女・スーパーエリートだ。
紫式部は彼女に偽善性を見る。

和泉式部は、男をひきつける美貌と才能の持ち主で、
しかも性に誠実な獣だ。
男を性欲の機会と捕らえ、食い物にしていく。
紫式部は彼女に真心を見る。

彼女たちは同時代の接触のある人たちだ。
これらは紫式部日記に書かれた。

    *。
紫式部はここに対偶対象性を認識理解していた。

神聖の持つ持つ偽善と欺瞞、獣の持つ神聖さ。

*。
宗教は神聖になるほど、獣が解放される。

一休禅師は、俗に徹し、
そこに現れる神聖と俗のあわいに人間を見た。

     *。
もし善人が往生できるなら、
悪人だって往生できる。

*。
善人には、善に伴う偽善と欺瞞がある。
善をやるための悪をする。

善のための悪を殺す、
これがどれほど社会を狂わせるか。

*。
悪人が悪であるためには、
悪を殺す善がなければならない。

すると悪は殺されることで、
善を成す。

善が善であるには殺される悪が必要だ。

   *。
即ち、この世がよき世の中であることは、
善と悪の調和振動が起きる時だ。

善はシテ、悪はワキだ。

すると現世は能であり、
この舞台の良し悪しは、善と悪の作る定在波にある。

*。
日本文化は、世界を善悪で見ず、
能舞台の良し悪しで見る。

秀吉はワキを殺して、シテだけの世界を作った。
ここに救いのない極悪非道のお上日本が生まれた。
これが金だけで生きる世界だ。

      
     **。
秀吉は日本文化を殺した。
千利休を自殺させた。

ここにシテのクールジャパンが洗練された。

だが間の多くの人々は、観客として利用されただけだ。
そして秀吉の能に酔わされる。

殺してくれて有難う観客となる。
多くの人は草履伝説に殺された。

多くの人は秀吉によって、
成仏できなくされた。

それを救う念仏仏教だ。
だが救われない。

日本は草履伝説により、
秀吉に殺させた。

ここを脱出しない限り、安心・安定・安全はない。

*。
日本人は秀吉によって、人間拒否症とされ、
草履伝説の引きこもりとなった。

    *。
日本人は秀吉の草履伝説に、
焼き尽くされ、殺し尽くされ、奪い尽くされた。

即ち、人を殺して、死刑になって、自殺させて貰う。

*。
だが人類も、
夢と希望に焼き尽くされ、殺し尽くされ、奪い尽くされた。

*。
夢と希望の対偶は、略奪と殺人だ。

この対偶構造を脱出する現代の使命だ。

    *。
現代文明は発振・発散してしまった。

この原因因子を除去し、
或いは逆をやって、即ち解体再建する。

*。
これが解体再構築の物語だ。

即ち、繰り込み物語をする時だ。

そのシテが地球社会、ワキが日本、
観客が国家だ。

*。
即ち、国家システムに、地球市民が負帰還を掛ける。

そのシステムの作る日本の役割だ。
日本は地球社会のワキと成る。

日本は地球社会と負帰還システムの中間子だ。
即ち、仲人であり、媒酌人だ。

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