2008年11月13日木曜日

high schorastic attainment is violence

Finland is the most advanced educational advanced country in the world.

However, the school violence of Western Europe 1 blows hard.

It says from the even number and it is natural.

*。
The Finland method
It consists of the conception power, logical power, power of
expression, critical thought, communications power, and 5.

How does the person who acquires such an ability manage various
problems of life?

Reasonable solution of life problem
It is to rule the person by violence.

*。
Various problem solvings of the society are the exercises of violence.

Is there reasonable as this processing?

Isn't it so in Japan either?

*。
Violence that overflows in the world and goes out
It is understood that it is reasonable processing of the problem.

The phenomenon with a high scholastic attainments is violence.

It is understood that high scholastic attainments are violence.

It is understood that the industrial activity is violence.

The high throughput is violence.

*。
It is said that the modernization is a literacy rate improvement and a falling
birthrate.

It can be said that it is making to violence.

That is, richness was making to violence.
That is, richness was violence.

*。
The modernization was making to violence.

There were neither a human nature nor a dignity of man there.

The literacy rate improvement was destruction of the dignity of man.

It says from the even number phenomenon and it is natural.

*。
Richness was destruction of the human nature.

It is natural from the equilibrium theory of Nash.

*。
High scholastic attainments that cannot understand the Nash theory are what.

It is scholastic attainments and not scholastic attainments.

*。
Man ..dignity of man.. consists.

High scholastic attainments were the destruction of the human nature.

High scholastic attainments were the destruction of the soul.

*。
The intellect and it that preserves the soul are the spirits of
freedom.

It is understood that it is not a high deviation value.


フィンランドは、世界で最も進んだ教育先進国である。

だが西欧一の校内暴力が吹き荒れている。

対偶からいって当然だ。

*。
フィンランド・メソッドは、
発想力・論理力・表現力・批判的思考力・コミュニケーション力、
その五つからなる。

このような能力を身につけた人は、
生活の諸問題をどう処理するか。

生活問題の合理的解決、
それは暴力によって人を支配することだ。

    *。
社会の諸問題解決は、暴力の行使である。

これほど合理的処理があるだろうか。

日本でもそうではないか。

*。
世界に溢れ出る暴力、
それは問題の合理的処理であることが分かる。

学力が高い現象が、暴力だ。

高学力自体、暴力であることが分かる。

産業活動自体暴力であることが分かる。

高生産性は暴力そのものだ。

   *。
近代化は、識字率向上と少子化だといわれる。

それは暴力化であると言える。

即ち、豊かさとは暴力化であった。
即ち、豊かさは暴力であった。

*。
近代化は、暴力化であった。

そこには人間性も人間の尊厳もなかった。

識字率向上は、人間の尊厳の破壊であった。

対偶現象から言って当然だ。

*。
豊かさは人間性の破壊だった。

ナッシュの均衡理論から当然だ。

*。
ナッシュ理論も理解できない高学力って何だ。

それは学力であって学力でない。

*。
人間は人間の尊厳に成り立つ。

高学力は人間性の破壊であった。

高学力は魂の破壊であった。

   *。
魂を保存した知性、
それは自由の精神だ。

それは高偏差値でないことが分かる。

0 件のコメント: