Madness and cutlery are the use ways.
There is no one needless to this world.
This might be recognition of diversity.
In short, it is a usage.
Will the symphony that uses all things world be diversity?
It cohabits here though it is good at unskilled.
The profit and pleasure were pursued, and the symphonic world
disappeared.
As a result, the useful one and the one not standing were
distinguished, and the good-for-nothing in the country became be dead
it.
The symphony doesn't sound here.
The unpleasant world was able to be done by collecting only pleasure.
*。
The large-scale integration of pleasure was Gomitame.
There were real pleasure and meta pleasure.
Real pleasure doesn't become pleasure no matter how it collects.
It is one of the pleasure elements.
There were free pleasure and good pleasure.
*。
Good pleasure consists of pleasure and the unpleasantness.
When it does the harmony vibration, it is good pleasure.
Free pleasure was one part.
It was not pleasure though it would be pleasure.
*。
It is pleasure, and not pleasure.
Poisoned pleasure and dependency pleasure
It is special though there is a necessity at time, too.
Special cannot live as for the person every day.
The scholar and the artist can spend special life because distorted
life and art and science do the harmony vibration.
*。
Life of the person on the street ..harmony of good and evil.. works out.
However, it is love that rectifies evil to the side of good.
The method of the lives of variety is here.
*。
It rides the wagon if impression is requested.
However, it is to knock down the reality to the side of evil.
Because impression leaves evil loose, leaves this world to evil, and
becomes pleasant in the imagination.
*。
The person accustomed to impression attacking destroys the
unpleasantness.
The conviction lynching ..unpleasantness.. is done standing in a moving
standpoint.
*。
The unpleasantness is attacking abused by bias to impression.
Then, it becomes the people when the attack abuse overflows
unpleasantly.
And, this kind of will become accustomed unpleasantly.
The people when the unpleasantness is intensely attacked are approved.
It becomes the people when the attack of the unpleasantness is filled.
This becomes not unpleasant.
That is, the person becomes aggressive man's gathering for impression.
Impression made such the people.
*。
Only impression and healing were satan's cakes.
It ate this, it became a satan, and the satan people were made.
People are pleased each other, and it sees by being each other.
Pleasure and the catfight are seesaw.
*。
It is a mechanism (preying on the person that this is good, and
becoming the people when the villain is arrogant).
There is a usage also in evil.
When the usage is mistaken, the unpleasant world is made.
However, pleasure becomes cancer, and becomes painful in case of the
exclusion of the unpleasantness for pleasure.
気違いと刃物は使いよう。
この世に不必要なものはない。
これが多様性の認識だろう。
要は使い方だ。
あらゆる物を使った、交響楽的世界が多様性だろうか。
ここでは下手もうまいも同居する。
利益や快楽を追って、交響的世界が消えた。
その結果、役に立つものと立たないものが区別され、
国の役立たずは死ねとなった。
ここに交響楽は響かない。
快楽だけ集めて、不快な世界が出来た。
*。
快楽の大規模集積は、ゴミタメだった。
リアル快楽とメタ快楽があった。
リアル快楽はいくら集めても快楽にはならない。
快楽成分の一つだ。
ただの快楽とよき快楽があった。
*。
よき快楽は、快楽と不快からなる。
それが調和振動する時、それがよき快楽だ。
ただの快楽は、一つの部品であった。
快楽に違いないが、快楽ではなかった。
*。
快楽であって、快楽でない。
中毒性快楽、依存性快楽、
時に必要のこともあるが、特殊な場合だ。
人は特殊はことでは日々の生活は出来ない。
学者や芸術家が、特殊生活を送れるのは、
ゆがんだ生活と学芸が、調和振動するからだ。
*。
市井の人の生活は、善悪の調和に成り立つ。
だが悪を善の側に整流する愛だ。
ここにいろいろの生活の仕方がある。
*。
感動を求めるといい気持ちになる。
だがそれは現実を悪の側に倒すことだ。
感動は悪を野放しにし、
悪に現世を任せ、
空想の中に気持ちよくなるから。
*。
感動に慣らされた人は、
不快を攻撃破壊する。
感動の立場に立って、不快を断罪リンチする。
*。
感動に偏るほど、
不快を攻撃罵倒する。
すると攻撃罵倒の不快に溢れる世間となる。
そしてこの種の不快に慣れることになる。
激しく不快を攻撃する世間が成立する。
不快の攻撃に満ちる世間となる。
これが不快でなくなる。
即ち、人は感動を求め、攻撃的人間の集まりとなる。
感動はこういう世間を作っていた。
*。
感動や癒しこそは、悪魔のお菓子だった。
これを食って、悪魔になり、悪魔世間を作った。
人々が、喜び合い、いがみ合う。
喜びといがみ合いがシーソーする。
*。
これが、いい人が食い物にされ、
悪党がのさばる世間となる仕組みだ。
悪にも使い道がある。
使い方を誤ると、不快な世界を作る。
だが快楽のための不快の排除であると、
快楽はガンとなり、苦痛となる。
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