The success, happiness, and impression, and to heal, and good
feelings, pleasure, and these are acting of bogus own hypocritical
and cheating.
*。
This world consists unpleasantly with pleasure.
What is it taking out only pleasure?
The unpleasantness excludes the foreign body.
How do it become it if only pleasure is taken by this world that
consists of pleasure and the unpleasantness?
Can only pleasure be taken out?
*。
Only pleasure can try to be taken out few.
It is no contradiction to take out only pleasure.
Therefore, it is possible to execute it.
However, do you achieve it?
It is enabled that it is achievement.
Then, the world only of the unpleasantness can be done.
How does the relation between it and the pleasure world become it?
*。
This might be environmental problems.
The garbage saving was able to be done the turn of comfortable urban areas.
And, garbage has attacked man and the city.
*。
That is, pleasure alone was not able to be taken out.
The total of pleasure and the unpleasantness did not change.
It is a theorem of the Eme material.
*。
It seems to have been able temporarily to do the world of pleasure.
And, the advanced country takes pleasure, and moves the unpleasantness
to the developing country now.
That is, the strategy that makes the best use of power is a strategy
that dies and abandons powerlessness.
The whole is invariable.
*。
This is a modern struggle for existence.
This is called freedom and a justice.
*。
That is, when you make Guaya
Freedom and the justice are plunders and the slaughters.
That is, freedom, the justice, and the plunder of the whole of the
slaughter are constant.
It is an enhancing Eme material theorem.
That is, was understanding of the truth the whole of misunderstanding?
That is, the whole of freedom and the justice was a slaughter of the
plunder of the truth.
That is, the whole of plunder and the slaughter was true freedom and
a justice.
*。
Freedom and the justice ..plunder.. precede the slaughter.
The slaughter is a possibility of being not able to exist and making freedom
and the justice as for plunder.
Absolute contradicted self-identity of freedom, justice, plunder, and slaughter.
*。
That is, contradicted self-identity absolutely :.
It was this equivalence to the theorem of the Eme material type.
Freedom, the justice, plunder, and the slaughter were automorphism
maps.
That is, it is an even number.
That is, it was symmetry that reflected in the mirror.
*。
That is, pleasure and the unpleasantness are symmetry, and automorphism maps.
Pleasure to make up and is showing to beauty of own face.
*。
This might be essence of the civilization activity.
That is, a primitive jungle
The tree is thinned out, Edau is done, and the weed is reaped.
Sunshiny is improved, ventilation is improved, and the drainage is
improved.
However, garbage goes out there.
It became a civilization age by thinking about the garbage disposal.
It was not an age when the tree was burnt, and the roast sweet potato was made
and it became it.
*。
It is demanded not to enlarge the civilization.
It is understood that it is an age of the minute area civilization.
That is, nature is not mixed.
This is a man human race civilization principle.
成功と幸福、感動と癒し、いい気持ちと快楽、
これらは偽自己の偽善と欺瞞の演技である。
*。
この世は快楽と不快で成り立つ。
快楽だけを取り出すことはどういうことか。
不快を異物排除することだ。
快楽と不快からなるこの世で、
快楽だけを取ればどうなるか。
快楽だけ取り出せるのか。
*。
少なくも快楽だけを取り出そうとすることは出来る。
快楽だけを取り出すことは無矛盾だ。
従って実行できる。
だが実現するか。
実現できたとする。
すると不快だけの世界が出来る。
それと快楽世界の関係はどうなるのか。
*。
これが環境問題であろう。
快適な都市の回りに、ゴミ貯めができた。
そしてゴミが人間と都市を襲撃してきた。
*。
即ち、快楽だけを取り出せなかった。
快楽と不快の合計は変わらなかった。
エミー・ネターの定理だ。
*。
一時的に快楽の世界が出来たようだ。
そして今先進国は、快楽を取り、
発展途上国に不快を移動する。
即ち、権力を生かす戦略は、
無力を死に廃棄する戦略である。
その総体は不変である。
*。
これが現代の生存競争だ。
これを自由と正義という。
*。
即ち、対偶文を作ると、
自由と正義は略奪と殺戮である。
即ち、自由と正義と略奪を殺戮の総体は一定である。
拡張エミー・ネター定理だ。
即ち、誤解の総体は、真の理解であった?
即ち、自由と正義の総体は、真の略奪を殺戮であった。
即ち、略奪と殺戮の総体は、真の自由と正義であった。
*。
自由と正義は、略奪を殺戮に先立つ。
略奪を殺戮は、自由と正義を存在不可能にする可能性である。
自由と正義と略奪と殺戮の絶対矛盾的自己同一性。
*。
即ち、絶対矛盾的自己同一性は、
エミー・ネターの定理と等価同型であった。
自由と正義と略奪と殺戮は、自己同型写像であった。
即ち、対偶であり、
即ち、鏡に映った対称であった。
*。
即ち、快楽と不快は、対称であり、自己同型写像である。
快楽は自己の顔を化粧して美しく見せたものだ。
*。
これが文明活動の本質であろう。
即ち、原始のジャングルを、
木を間引き、枝打ちをし、雑草を刈り取り、
日当たりを良くし、風通しを良くし、水はけを良くする。
だがそこにごみが出る。
そのゴミ処分を考えて、文明する時代となった。
木を燃やして、焼き芋を作る時代ではなくなった。
*。
文明を大きくしないことが要求される。
微小領域文明の時代であることが分かる。
即ち、自然をかき回さないことだ。
これが人間人類文明原理だ。
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