When the woman is seen from a man, it is a ghost and it is a demon.
When a man is seen from the woman, it is foolish, is foolish, and it is stupid.
*。
There are a man and a woman it is what.
Moreover, should I combine?
When it is structural reason, this can be solved.
Of course, this problem was solved in The Tale of Genji.
*。
Let's assume so and do the idea experiment simulation.
How are they related to a man and all women if it is splendid?
Cannot nothing be done or anything be done.
Because it is splendid.
Such the world is just like it not is.
*。
The girl becomes a woman at the time knew that a man is a beast.
It was raped by Mr. source of light on purple, and it cried for days
how many, it revealed, and it became a woman.
*。
If Guaya was made, it became a beautiful person who did not think the
one of this world being raped on purple.
*。
In a word, this world exists in the even number symmetry.
It doesn't take the place if it is not so of no existence of anything.
*。
It is the same as no existence if the even number symmetry is an
existence structure of this world, and it is not this.
*。
When thinking about this
It made it in the crime, and it became a crime, and the even number
of the punishment made the world of evil in the law-abiding country
the punishment was to reverse evil to good.
*。
The love method is to make everyone's consenting world from suffering
together, the even number is not made.
It is an assimilating translation.
*。
The method of the law-abiding country destroyed social order.
It can be clearly said by structural reason.
*。
A man and the woman were the methods of enjoying confusing.
The law was a method of destroying this order.
*。
It is gentle, serious, and is not crueller than the scrupulosity and
this.
Cruel one suitably becomes rather gentle results.
*。
Isn't it a program structure of male-female relationships that this is written
in The Tale of Genji?
It is cruel with gentle of Mr. source of light.
After all, Mr. source of light was killed on gentle purple.
*。
Even number symmetry
Which is taken early?
The result reverses.
*。
There is best when it enjoys confusing.
This is on purple.
When confusion is arranged, and pleasure is found, the person becomes
cruel.
This is Mr. source of light.
*。
Isn't it a cruel person or so in purple?
It cannot be proof that can be decided.
However, it was a beautiful person on purple.
It died and it returned to the heaven.
Isn't Mr. source of light a gentle person or so?
It cannot be proof that can be decided.
However, Mr. source of light was killed on purple, and blotted out
from The Tale of Genji on when postmortem.
男から女を見ると、幽霊や魔物である。
女から男を見ると、阿呆・バカ・間抜けである。
*。
何で男と女がいて、
しかも一緒にならなければならないか。
構造理性だとこれが解ける。
源氏物語では勿論この問題を解いていた。
*。
こう仮定して思考実験シミュレーションしよう。
もし男も女も、皆立派だとしたら、
彼らはどう関わるか。
何もしない、或いは何も出来ない。
立派だから。
そんな世界はないも同然だ。
*。
少女は男が獣であると知った時から女になる。
紫の上も、光源氏に強姦され、
何日も泣き明かして、女になった。
*。
対偶文を作れば、
紫の上は強姦されて、
この世のものとも思えない美しい人になった。
*。
つまりこの世は対偶対称性に存在する。
そうでないと何も存在しないことと代わらない。
*。
対偶対称性が、現世の存在構造であり、
これがないと存在しないことと同じである。
*。
これを考えると、
罪に罰は、悪を善に反転させることだろうが、
罰の対偶は罪となり、
法治国家は悪の世界を造ったことになる。
*。
愛の方法は、一緒に苦しむことで、
皆の納得する世界を作ることだから、
対偶は作られない。
同化する訳だ。
*。
法治国家の方法は、社会秩序を壊した。
それが構造理性ではっきりいえる。
*。
男と女は混乱を楽しむ方法だった。
法はこの秩序を破壊する方法だった。
*。
優しく真面目で几帳面、
これほど残酷なことはない。
適当に残酷な方が、かえって優しい結果となる。
*。
これが源氏物語に書かれた男女関係のプログラム構造ではないか。
光源氏の優しさと残酷、
優しい紫の上も結局、光源氏を殺した。
*。
対偶対称性、
どっちを先に取るか。
結果は逆になる。
*。
混乱を楽しむとき、最適あり。
これが紫の上だ。
混乱を整理して、喜びを見出そうとする時、
人は残酷になる。
これが光源氏だ。
*。
紫の上は残酷な人かそうでないか。
決定不能証明不能、
ただ紫の上は美しい人であった。
死んで天に帰った。
光源氏は優しい人かそうでないか。
決定不能証明不能、
ただ光源氏は紫の上に殺され、
死後に上源氏物語から抹消された。
0 件のコメント:
コメントを投稿