When he or she does the conviction lynching standing from the
criticism to them in god's standpoint, people who do the conviction
lynching attack the person standing in god's standpoint.
How are the two gods' standpoint and conviction lynching different?
*。
As for people who assume that it did the conviction lynching
themselves as other parties stand most in god's standpoint, we do not
think that I convict it of the other party in god's standpoint.
Because it concentrates on the attack
Has oneself been forgotten?
*。
The Jane Austin problem is here.
To marry a good man, a noisy woman forgets to make her a good woman.
It can be said that it will be concluded that I unpleasant am a good woman.
This is indeed amusing when seeing from by the side.
It is possible to laugh very much.
However, Austin is said.
You who is laughing are also the same.
A good person cannot laughingly make himself/herself.
*。
It becomes feelings that you may indulge to impression and healing.
With this, neither I nor the society become good.
The more it indulges to impression, the more splendid man has himself.
It becomes shabby more and more unpleasantness man.
*。
The conviction lynching is done standing in the standpoint of the god
of the other party ..we.., and an outrageous guy and the conviction
lynching are done.
It is to do the conviction lynching as for me.
*。
It is exposed when seeing from by the side.
When laughing because it says so
I who laughs also am doing lynching of his.. conviction.
*。
We will return your conviction lynching as they are.
How do it become it if this is done at what time and it says?
It is an oscillation.
Reason is not here.
There is only an impulse that does the blazing up explosion.
*。
Then, reason is preserved. laughingly
When it is defamation, the person who laughed is put on the trial.
This can be done in the law.
*。
However, there are only feelings made frenzy there.
It becomes the world of the delusion when developing with here.
*。
That is, to you
I who makes myself an enemy am made for myself, and these are made to
fight.
This acts through the enemy of the reality.
The reality and consideration are confused.
*。
That is, it becomes an other party, and the other party becomes me.
This is oneself and others replacement phenomenon of schizophrenia.
It ..schizophrenia.. has already developed.
*。
It rushes into the world of the delusion after this.
Therefore, the other party is excluded.
This is to exclude me.
That is, the conviction lynching is done to me standing from me in
god's standpoint.
It becomes power to be proud of the impulse, and not to kill the
other party.
I original am not there.
I become a delusion, too.
*。
How do it become it if this is done at the bar of justice?
The other party to the sacrifice
The ceremony of a sacred god will be done.
This uplifted world
It becomes a ceremony that Japan is praised.
*。
What is Japan there?
It is an Austin problem.
Japan is praised, and it does to the holy rite.
There is no sacred Japan there.
*。
However, the defendant is made.
There might be pleasure that kills guying him.
...law and nation.. so.
The law and the nation actually make the thriller.
神の立場に立って、人を断罪リンチする人々は、
彼らに対する批判を、
神の立場に立って、断罪リンチすると攻撃する。
二つの神の立場と断罪リンチはどう違うのか。
*。
もっとも相手が神の立場に立って、
自分たちを断罪リンチしたとする人々は、
自分たちが神の立場で、
相手を断罪しているとは思っていない。
攻撃に集中するあまり、
自分自身を忘れているのだろうか。
*。
ここにもジェイン・オースティン問題がある。
いい男と結婚しようとどたばたする女は、
自分をいい女にすることを忘れる。
いや自分がいい女だと断定しているといえる状態だ。
これは傍から見ていると実におかしい。
大いに笑える。
だがオースティンは言う。
笑っているあなたも同じなんですよ。
笑って、自分をいい人にすることは出来ない!
*。
感動や癒しに耽っていい気持ちになる。
これでは自分も社会もいい状態にならない。
感動に耽れば耽るほど、自分は立派な人間にある。
いやますますみすぼらしい人間になる。
*。
相手を神の立場に立って、
自分たちを断罪リンチする、
けしからんやつと断罪リンチする。
それは自分を断罪リンチしていることだ。
*。
傍から見ているとそれが丸出しだ。
そういって笑うと、
笑う自分も、自分を断罪リンチしている。
*。
あなたの断罪リンチを、そのままお返しします。
これを何時までもやっていうとどうなるか。
発振だ。
ここには理性はない。
炎上爆発する衝動だけがある。
*。
すると笑っているうちは理性が保存されている。
笑った人を名誉毀損だと裁判にかける。
法ではこれが出来る。
*。
だがそこには狂気化した感情しかない。
ここまで展開すると、妄想の世界となる。
*。
即ち、自分の中に、
自分を敵とする自分を自分で作り、
これを喧嘩させる。
これを現実の敵を通して演技する。
現実と意識が混乱する。
*。
即ち、自分が相手となり、
相手が自分となる。
これは統合失調症の自他入れ替え現象だ。
既に統合失調症を発症している。
*。
これ以後は妄想の世界に突入する。
従って、相手を排除する。
これは自分を排除することだ。
即ち、自分を神の立場に立って、
自分に断罪リンチする。
衝動は高ぶり、相手を殺さん勢いになる。
そこには本来の自分はいない。
自分も妄想となる。
*。
これを法廷でやったらどうなるか。
相手を生贄に、
神聖な神の儀式をやることになる。
この高揚した世界、
日本を称える儀式となる。
*。
そこにある日本は何か。
オースティン問題だ。
日本を称えて、神聖な儀式と行う。
そこには神聖な日本はない。
*。
ただ被告を作り、
彼をなぶり殺す快感があるばかりだろう。
法律や国家はこういうことが出来る。
法と国家によって、現実にスリラーが出来る!
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