2008年11月11日火曜日

good man fall in hell

It is hypocrisy and cheating to do good.
It is likely to have to do to the person.

There in the Japanese oak when evil is done.

Europe does this.
As for this Japan.

Europe is a standpoint that trusts in God and Japan takes the
standpoint that becomes a god.

It becomes a monstrosity as for the god.
That is, it becomes a god and the person and the race are killed.

*。
So that it is a person
There is only a standpoint that trusts in God.

That is, the person might kill the person, and steals occasionally.
It is a good if necessary translation.
Legitimate self-defense and the emergency evacuation are these.

*。
The homicide prohibition was for the person to become a god and to have killed
the god.

That is, it is justification of the homicide impulse rationalization.

It is a homicide of the monstrosity.

*。
It is understood that it is variously also in the homicide.

*。
When you do the even number theory
Evil becomes good, and good becomes evil.

It is possible to move to good in good parallel, and good might
reverse to evil.

*。
To make the world of good from the even number theory is to make the world of
evil.

That is, the person is not to do good, and to do the necessity.

*。
It is that the person became a god that the necessity was opened in
good and evil.

*。
It doesn't live in good and evil, and it lives in the drama in this
world.

Sincerity appears there.
It is a good drama.

*。
This is a standpoint of structural reason.

However, The Tale of Genji was being written like this.
That is, it is a program of the god.

*。
Person oppressed in this world
There is a god to save them.

The ceremony where it returns to the god might be a priest.

*。
On purple, it returned to the heaven without becoming a priest though
it was oppressed.
It is because with angel's mind.


善を成すことは、偽善と欺瞞である。
人にはやるべきことがある。

悪をなさねばならにこともある。

ヨーロッパはこれをなす。
日本はこれをなさない。

ヨーロッパは神を信じる立場であり
日本は神となる立場を取る。

神となると、極悪非道となる。
即ち、神となり人や民族を殺す。

    *。
人であるためには、
神を信じる立場しかない。

即ち、人は人を殺すこともあり、盗むこともある。
必要ならいい訳だ。
正当防衛、緊急避難がこれだ。

*。
殺人禁止は、人が神となって神を殺したことだ。

即ち殺人衝動の正当化合理化だ。
極悪非道の殺人だ。

*。
殺人にもいろいろあることが分かる。

   *。
対偶論をやると、
悪は善となり、善は悪となる。

善が善に平行移動することも出来、
善が悪に反転することもある。

*。
対偶論で、善の世界を作ることは悪の世界を作ることだ。

即ち、人は善を行うのでなく、
必要を行うことだ。

*。
必要を善悪に開いたことは、
人が神になることだった。

   *。
善悪を生きるのでなく、
現世でドラマを生きる。

そこに真心が現れる。
それがいいドラマだ。

*。
これが構造理性の立場だ。

だが源氏物語はこのように書かれていた。
即ち、神のプログラムだ。

*。
現世に虐げられた人、
彼らを救うために神がいる。

神のところに帰る儀式が、出家であろう。

*。
紫の上は虐げられたにも拘らず、
出家せずに、天に帰った。
天使の心を持っていたからだろう。

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