Some models with schizophrenia can be written so.
It is not said that it can explain all schizophrenia by this model.
I am.
I who makes myself an enemy in the myself am.
Is it good when saying me true and me wrong?
*。
Will not you be able to say that it is an appearance of disease of
schizophrenia when I wrong become myself true?
That is, it might be able to be said that this is an appearance of
disease of schizophrenia when I of the imitation that is the whole of
the misunderstanding become myself true.
*。
The whole of the misunderstanding is understanding of the truth.
This might become a paraphrase of schizophrenia.
*。
When the whole of becoming of the Dainichi this empire that is god's
country true Japan, that is, misunderstanding becomes understanding
of the truth, Japan might be able to say that they developed
schizophrenia.
*。
Are neither understanding nor these sentences because of the misunderstanding
the crisis situations of the spirit?
It clings to straw, and the crisis is exceeded.
The straw was Dainichi this empire and god's countries and beautiful
Japan.
It might be healing and be impression now.
*。
It clings to patriotism and the severe punishment now.
Isn't it straw by which this avoids the crisis of the spirit?
And, the crisis of the spirit is rather strengthened.
It is a mechanism that this is the self-negative and self-destroys it.
*。
Self-responsibility self-help effort self management
Isn't this a festival at the previous night of the schizophrenia
appearance of disease?
Trying to save the self becomes the self-negative.
*。
It is running through me and living, that is, state of the Ouroboros.
It tries to start up the Dainichi this empire again.
Beautiful, strong, excellent Japan
That is, to cling to this was that schizophrenia it starts true Japan
only the understanding of the truth the whole of the misunderstanding,
that is, Dainichi this empire.
*。
When the Yasukuni syndrome is seen so, it is dangerous.
*。
This impulse is not exploding burnt.
It doesn't become it for the understanding of the truth the whole of the misunde
rstanding.
One might be the pulling out of the gas of the phantom killer event.
*。
Japan has done to the festival at the previous night of the national
schizophrenia appearance of disease.
Healing and impression
Aren't laughing, crying, and fearing it the festivals at the previous
night of the appearance of disease?
*。
Will what Coro it is possible to kill having greatly choruses to the violent
crime be so?
It will ..condition.. deteriorate.
*。
A lot of people should share this conception.
統合失調症のモデルの一部をこう書ける。
すべての統合失調症がこのモデルで説明できるといっているのではない。
自分があって、
その自分の中に自分を敵とする自分がいる。
真の自分と、誤った自分といったらいいだろうか。
*。
誤った自分が、真の自分になった時、
それが統合失調症の発症であるといえまいか。
即ち、誤解の総体である偽の自分が、
真の自分になった時、
これが統合失調症の発症であると言えるかも知れない。
*。
誤解の総体は、真の理解である。
これは統合失調症の言い換えになっているのではないか。
*。
神の国である大日本帝国が、
真の日本になった時、
即ち誤解の総体が、真の理解になった時、
日本は統合失調症を発症したといえるのではないか。
*。
誤解による理解、この文章は、精神の危機的状況ではないか。
藁に縋って、危機を突破する。
その藁が大日本帝国や神の国や美しい日本だった。
今それが癒しや感動になっているのではないか。
*。
今愛国と厳罰に縋っている。
これが精神の危機を避ける藁ではないか。
それで却って精神の危機を強化する。
これが自己否定と自己破壊の仕組みだ。
*。
自己責任自助努力自己管理、
これは統合失調症発症の前夜祭ではないか。
自己を救おうとすることが、自己否定になる。
*。
自分を食い潰して生きる、
すなわちウロボロス状態だ。
大日本帝国を再び立ち上げようとする。
美しくて強くて優秀な日本、
即ち、誤解の総体は真の理解である、
即ち大日本帝国こそ真の日本である、
これに縋ることは、統合失調症が始まったことだ。
*。
靖国症候群をこう見ると危険なことだ。
*。
この衝動を爆発炎上させないことだ。
誤解の総体を、真の理解にしてはならない。
その一つが、通り魔事件のガス抜きかも知れない。
*。
日本は国家統合失調症発症の前夜祭とやっている。
癒しや感動、
笑い泣き怖がることは、発症の前夜祭ではないか。
*。
凶悪事件に殺せ殺せの大合唱することもそうだろうか。
それは病状を悪化するだろう。
*。
この発想を、多くの人が共有しなければならない。
0 件のコメント:
コメントを投稿