A popular talent consists of those who repulse it with the supporter.
Repulsion also does several in total to the spectacle society
popularly.
Both are matched, it is popular, and becomes important person's
degree.
*。
Also for a good woman and a man, the repulsed one is abundant.
To be insulted plainly is to see well.
*。
Even the organization of variety
There are repulsions in the one that has the talent and a splendid
opinion.
The talent and the creation are dragged and dropped.
*。
This is impulse mechanics.
The society is in Japan and there are neither a good man nor a good
woman in the top.
It is crushed by envy and abhorrence.
*。
Strong third-rate Japan is here.
There is no character though money is made.
It is a result of the furious jealousy and revenge.
*。
It is a crystal of destruction and the homicide impulse.
This is government Japan.
*。
It is gentle to the companion, and cruel in the one who is not the companion.
Fair neutrality
The even number is money and power.
The self-mirror image of the underground labyrinth is destruction and
a homicide.
Envy and revenge are the isomorphic mappings.
*。
Japan seen in even number structural reason is the frightening world.
The time opposite to this came.
*。
Fear is beautifully taken off.
Neither this cruel impulse nor it look cruel.
This is an impulse.
*。
The Japanese 30 percent that destruction and the homicide impulse are
large especially is being occupied Japan by these people.
The impulse society is ruled by strong Retsu of the impulse.
This is absolutely rule.
*。
They are the people of the truancy permanent part-timer who overcomes the
impulse.
This is "Super- of modern ages. " of Japan.
The impulse rule is absolutely an escape of rule to super-and this of modern
ages.
*。
There are moving methods also in beauty and goodness.
Extreme impression is a character homicide.
*。
The Japanese has not known this yet.
The movement of the escape might be a homicide among families, and a
national traveling companion be a double suicide.
These events might overcome the impulse.
*。
It is attacked impulsively.
The one to do the gas pulling out the blocked event of such energy
and the done one are in Naratib of same impulse.
There is absolutely the self-same contradiction in the gas pulling out.
*。
Knowing this Japanese structure becomes a problem escape.
The assailant of the event resonates to the victim.
In a word, Japan is broken.
*。
The assailant and the victim of the event were inside and outside of
money.
Is it thrown out, and which goes out?
*。
Do it become a victim or do it become an assailant?
The probability is the same.
*。
Damage and harm absolutely know that contradicted self-identity and
overcoming the symmetry structure are problems.
*。
Harm is made the same with damage in Japan.
Asymmetry making it make to non-same humanizes, and making to the
society.
*。
The Japanese doesn't become man.
Japan is not forming the society.
It was a problem.
人気タレントは、支持者と反発者からなる。
芸能界は、反発も人気として計数する。
両方合わせて、人気であり、大物の度合いとなる。
*。
いい女や男にも、反発するものが多い。
あからさまに侮辱されることは良く見ることだ。
*。
いろいろの組織でも、
才能あるものや、立派な意見に反発がある。
才能や創造を引きずり落とす。
*。
これが衝動力学だ。
日本では社会のトップに、
いい男やいい女はいない。
嫉妬と憎悪に潰される。
*。
ここに強烈な三流日本がある。
金は作るが品性がない。
猛烈な嫉妬と復讐の結果だ。
*。
それは破壊と殺人衝動の結晶だ。
これがお上日本だ。
*。
仲間には優しく、仲間でないものには残酷である。
公正中立、
その対偶は、金と権力だ。
その地下迷宮の自己鏡像は、破壊と殺人だ。
嫉妬と復讐も同型写像だ。
*。
対偶構造理性で見る日本は、
恐ろしい世界だ。
これと向き合う時が来た。
*。
恐ろしさを、美しく装う。
この残酷衝動、それが残酷に見えない。
これが衝動性だ。
*。
特に破壊と殺人衝動の大きい日本人三割、
この人たちに日本が占拠されている。
衝動社会は、衝動の強烈に支配される。
これが絶対支配だ。
*。
衝動を克服する登校拒否フリーターの人たちだ。
これが日本の「近代の超克」だ。
近代の超克、これは衝動支配は絶対支配の脱出だ。
*。
美しいことやいいことにも、
感動の仕方がある。
過激感動は、人格殺人である。
*。
日本人はまだこれを知らない。
その脱出の動きが、家族内殺人であり、
国家道連れ心中であろう。
これらの事件は、衝動性の克服しているのだろう。
*。
それを衝動的に攻撃する。
このようなエネルギーのガス抜き、
つまり事件をするものとされるものが、
同じ衝動というナラティブにある。
ガス抜きに絶対矛盾的自己同一がある。
*。
この日本構造を知ることが、問題脱出となる。
事件の加害者と被害者が共振する。
つまり日本を壊しているのだ。
*。
事件の加害者と被害者は、
貨幣の表裏であった。
それを投げて、どっちが出るか。
*。
被害者になるか、加害者になるか。
確率は同じだ。
*。
被害と加害の絶対矛盾的自己同一性、
その対称構造の克服が問題だと知る。
*。
日本では被害と加害が同一化している。
それを非同一化非対称化することが、
人間化であり、社会化だ。
*。
日本人は人間になってない。
日本は社会を形成していない。
それが問題だった。
0 件のコメント:
コメントを投稿