Relations between the private circumstances human affairs and the
academic clique faction, getting a position a private company, and
rights are Asperger syndromes.
The report objectivism, press club, and national policy investigation
& decision and these are Asperger syndromes.
*。
There are neither reason nor feelings in Japan, and it moves by the impulse.
The Japanese exercises by the impulse.
Therefore, it is shapeless in the whole.
The entire part and it that not is are the impulses.
*。
It makes it to there is not what is either.
It makes it to there was what not is either.
*。
It decides in feelings at that time.
It decides in feelings of a strong person.
*。
Grand Poobah blackens and the pillar box blackens as for the black.
The fact is not, and is decided here by the impulse of Grand Poobah.
The criminal may not be a criminal.
Person concerned's impulse decides it.
*。
There is no impulse assumed that it is not a criminal even if it is
gotten to know that the criminal is not a criminal.
*。
The impulse of whom it is a criminal who is the one who is not the
criminal exists.
However,
Even if it is decided that it is not a criminal
The impulse assumed that it is not a criminal doesn't exist.
Atmosphere decides the impulse.
*。
This matched to atmosphere is an impulse.
Bullying is killed if it doesn't match it.
*。
Atmosphere match
This came to do intentionally.
It is because the atmosphere decision becomes unnecessary.
However, so that bullying is not killed
It is necessary to overwork and to match it to atmosphere.
*。
This discrepancy became a homicide among families.
Parents want to tell it to match it to the nation, and to live by
himself/herself by the child.
*。
This collision becomes an arrangement by the homicide.
The homicide method is mutually done.
*。
The one that the soul was denied should kill the one that the soul
was denied.
This is a homicide method.
*。
The denial of a soul each other has occurred in the parent and child.
It is a situation that you may mutually kill.
*。
It has occurred here and there.
*。
The problem is that the nation is killing the soul.
It turns round this, and the parent and child kills one another.
Child who defends parents and soul that kills soul according to
nation.
Both kill one another.
*。
Japan did not consist.
The nation doesn't admit it.
*。
The parent and child homicide is an automorphism of the nation map,
and the phantom killer homicide is a homicide of the nation.
*。
The problem processing
The nation doesn't kill person's soul.
*。
If a Japanese soul is not killed, government Japan and it are ..
structure.. problems.
Only the ceremony and the initiation of the nation funereal are the
homicides between parents and children and the phantom killer events.
*。
The impulse and this that cannot recognize it are the true colors of
the problem.
*。
The homicide between parents and children and the phantom killer
event
It is the representation phenomenon, and the symbol phenomenon.
It is a violent crime that this saw in structural reason.
*。
The event that the brutality of the nation is crushed
The nation and the mass communication assume it is brutal of the
person.
Essence is not seen in the impulse.
Government Japan doesn't consist when seeing it.
*。
An impulse of the nation and an individual impulse are same Naratib.
*。
As for crushing the national improvement event, this brutality and
cruelty of defending the country are the root of the problems.
*。
There is already no character about the nation.
The national priority principle doesn't exist.
The patriotism method, the severe punishment method, and it makes that this
mirage is.
*。
The gas pulling out and the improvement of this impossibility are
violent crimes.
It is an automorphism of the brutality of the nation map.
情実人事、学閥派閥への拘り、
天下りや利権は、
Asperger症候群である。
報道客観主義、記者クラブ、
国策捜査&判決、
これはAsperger症候群である。
*。
日本に理性も感情もなく、衝動で運動する。
日本人は衝動で運動し、
従ってその全体にまとまりがない。
全体のない部分、それが衝動性だ。
*。
在ったことも無いことに出来る。
無かったことも在ったことに出来る。
*。
その時の気分で決まる。
強い者の気分で決まる。
*。
偉い人が郵便ポストは黒いといえば、黒くなる。
ここに事実はなく、偉い人の衝動で決まる。
犯人は犯人でなくてもいい。
当事者の衝動が決める。
*。
犯人が犯人でないことを知っても、
犯人でないとする衝動はない。
*。
犯人でないものを犯人だとする衝動は存在する。
だが、
犯人でないと決まっても、
犯人でないとする衝動は存在しない。
雰囲気が衝動を決める。
*。
雰囲気に合わせる、これも衝動だ。
合わせないといじめ殺される。
*。
雰囲気合わせ、
これが意識的にやるようになった。
それは雰囲気決定が不要になったからだ。
だがいじめ殺されないためには、
無理して雰囲気に合わせなくてはならない。
*。
この齟齬が家族内殺人となった。
親は国家に合わせろといい、
子供は自分を生きたい。
*。
この衝突が殺人による整理となる。
互いに殺人法を行う。
*。
魂を否定されたものは、
魂を否定したものを、
殺さなくてはならない。
これが殺人法だ。
*。
親子で互いの魂の否定が起きている。
互いに殺していい状況だ。
*。
それが至る所で起きている。
*。
問題は国家が魂を殺していることだ。
これを回って、親子が殺し合いをする。
国家に従い、魂を殺す親、
魂を守る子供。
両者が殺し合う。
*。
日本が成り立たなくなった。
それを国家が認めない。
*。
親子殺人は国家の自己同型写像であり、
通り魔殺人は、国家の殺人だ。
*。
問題処理は、
国家が人の魂を殺さないことだ。
*。
日本人の魂を殺さなければ成り立たたないお上日本、
それが問題だ。
国家葬送の儀式やイニシエーションこそ、
親子間殺人や通り魔事件だ。
*。
それを認識できない衝動性、
これが問題の正体でもある。
*。
親子間殺人や通り魔事件は、
その代理現象であり、その象徴現象だ。
これが構造理性で見た、凶悪事件だ。
*。
国家の凶悪を潰す事件を、
国家とマスコミは、人の凶悪性とする。
衝動には本質が見えない。
見えたらお上日本は成り立たない。
*。
国家の衝動と、個人の衝動は、
同じナラティブだ。
*。
国家改善事件を、潰すことを、国を守るという、
この凶悪性や残酷性が問題の本質だ。
*。
国家の絶対性は既にない。
国家優先原理は存在しない。
この蜃気楼を、愛国法や厳罰法で在らしめる。
*。
この無理のガス抜きと改善が凶悪事件だ。
それは国家の凶悪の自己同型写像だ。
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