The characteristic of the impulse is to look blue the next lawn.
And, my impulse is piled up.
It doesn't go because nothing is done whether to try to defeat to the
other party or to crush the other party.
*。
The characteristic of the impulse is foreign body exclusion.
Otherwise, it makes it to the same with the other party.
Actually, it is a fight struggle of the foreign body exclusion against making
to the same.
Only love and hate Narazon = Ambibarents is a structure of the impulse.
*。
It is tamed in the state while doing the fight struggle, and it
depends.
It becomes consideration that what is done.
The government appears naturally here.
*。
It is felt that the one not natural is natural.
I am felt the feeling of it naturally naturally.
Here doesn't have the ability thought that this is a paradox.
*。
Assuming this to be a paradox becomes not natural.
A counterfeit here is natural, and nature is counterfeited.
*。
It lives naturally in this state of the paradox.
This is a Japanese style.
The common sense of Japan becomes thoughtless in the world.
*。
Japan doesn't have the ability to know this truth.
This becomes the existence grounds of Japan.
*。
That is, the next lawn looks blue.
A competing mind not natural is fueled by this, and even death from
overwork works.
However, productivity doesn't go up by merely all-out.
*。
Cheers charge at dying an honorable death
This is all-out, and a phenomenon of the mind to death from overwork
not satisfactory.
Do not say it.
Death from overwork is defended by this etiquette.
That is, it doesn't slip out.
That is, the next lawn looks blue.
*。
It is Japan where this is seen structural reason.
衝動の特性は、隣の芝生は青く見えることだ。
そして自分の衝動を盛り上げる。
相手に勝とうとするか、
相手を潰すか、
何もしないわけにいかない。
*。
衝動の特性は、異物排除である。
さもないと、相手と同一化する。
実際は、同一化と異物排除の喧嘩闘争だ。
愛憎並存=アンビバレンツこそ衝動の構造だ。
*。
喧嘩闘争をやっている内に、
その状態に馴らされ、依存する。
何事もやらされている意識となる。
ここにお上が自然に現れる。
*。
自然でないものが、自然に感じられる。
それを自然でないと感じることは、
自然でないことに感じられる。
これがパラドックスであると考える能力は、ここにはない。
*。
これをパラドックスとすることは自然でなくなる。
ここの偽造が自然で、
自然が偽造となる。
*。
このパラドックス状態を、自然に生きる。
これが日本式だ。
日本の常識は世界の非常識となる。
*。
この真相を知る能力は、日本にはない。
これが日本の存在根拠となる。
*。
即ち、隣の芝生は青く見える。
これで自然にない競争心が煽られ、
過労死まで働く。
しかしただ一生懸命なだけで、生産性は上がらない。
*。
玉砕への万歳突撃、
これが過労死への一生懸命であり、
心の満足にない現象だ。
それを言ってはならない。
このエチケットに過労死は守られる。
即ち抜け出られない。
即ち、隣の芝生は青く見える。
*。
これが構造理性に見える日本である。
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