It follows it, and it follows, and complaint remark goes out of
complaint to complaint remark in three Japanese phase and Japan.
Goodness, child, laggard, and nebbish.
It is likely to correspond to the Japan adjustment, bullying, and the bullying
killing.
*。
Person's result is not admitted in the art and science world in Japan either.
The companion has so that it is admitted, and it is necessary to
approve Grand Poobah.
It is not admitted on business.
*。
The admission and crushing are the even numbers.
Printing this and coming off
The procedure of the interpersonal relationship is taken.
*。
There is a person who doesn't cut the relation though the other party is beaten.
Will this be a procedure?
It cannot be related to the society if it avoids it by saying as unpleasant.
*。
The double bind is generated here.
It is assumed that it remains is me if it avoids it when it is unpleasant.
It is said that be clear if it does while saying it is unpleasant.
Either is very beaten.
*。
It is necessary to take the approval at the people so that it is not beaten.
If it is taken, it becomes Grand Poobah.
Then, selfishness is permitted.
*。
The Noboru mechanism becomes a vertically-structured society further.
It is important to take the position of the vertically-structured
society from man itself and work.
Then, private circumstances are born.
*。
It was mud mud here, sticky, sticky, and there are the people not
refreshing.
Chinese points it out.
It is thrown by Satoru if it is offensive, and pierces to affection
if working, and it is tight if it haves its own way.
*。
As for this, is the Japanese touching Japan?
The Japanese is not related to true Japan.
Chinese knows it.
*。
The textbook-adoption controversy
It is felt that the Japanese comes in contact with the person in Asia,
shows them as a mirror by trickiness and cunning, and it was put up.
*。
After the war, only the problem :.
Isn't it a chance that the Japanese acquires the race?
The people in Asia prepared it.
This might be the world and be a related meaning.
It is an initiation that the Japanese grows up and the one that wants
to do.
日本人のスリーフェイズ、
日本に文句言わず従う、
文句いいなら従う、
文句言わず出て行ってしまう。
いい子、愚図、ろくでなし。
日本適応、いじめ、いじめ殺しに対応するだろう。
*。
日本では学芸世界でも、人の成果を認めない。
認められるには、仲間にあって、
偉い人の承認が必要である。
仕事自体で認められない。
*。
認めることと潰すことが対偶になっている。
これをすり抜けることは、
人間関係の手続きを取ることである。
*。
相手を叩きながら関係を切らない人がいる。
これが手続きなのだろうか。
嫌だといって、避ければ、社会に関われなくなる。
*。
ここにダブルバインドが発生する。
いやだと避ければ、我ままだとされる。
いやだと言いながらやれば、はっきりしろと言われる。
どっちをとっても、叩かれる。
*。
叩かれないためには、世間の承認を取る必要がある。
それを取れば、偉い人となる。
すると我侭も許される。
*。
この上昇機構が、縦社会となる。
人間そのものや、仕事そのものより、
縦社会の位置を取ることが大切だ。
そこで情実が生まれる。
*。
ここにどろどろ・べたべた・ねばねばした、
すっきりしない世間がある。
中国人が指摘することだ。
智に働けば角が立ち、
情に掉させば流され、
意地を通せば窮屈だ。
*。
これって日本人が日本に触れていないことではないか。
本当の日本に、日本人は関わっていない。
中国人はそれを知っている。
*。
教科書問題は、
アジアの人と接触して、
日本人のずるさやこすさを
彼らを鏡として、
見せ付けられたと感じている。
*。
戦後問題こそ、
日本人が品格を身に付ける機会ではないか。
アジアの人たちがそれを用意してくれた。
これが世界と関わる意義であろう。
日本人が大人になるイニシエーションとしたいものだ。
0 件のコメント:
コメントを投稿