Feelings are the consideration devices, and amplifiers.
Low amplification level amplification that processes feelings that
have been entered, and passes it as it is.
It is an oscillation that becomes the reversing amplification and a
panic that outputs opposite feelings.
*。
This says the art the result if it kicks though this is an
oscillation that makes a beautiful signal in the place with nothing,
too.
*。
The characteristic like the reason for Western Europe and feelings,
etc. is the information processing equipment, and it is different
from the consideration device of Japan.
*。
The Pacific War
It can be thought the war of the information treatment and feelings.
*。
Western Europe and the difference of Japan
It is thought the difference between the information processing and
the feelings processing.
*。
It might be this difference that Western Europe doesn't engage in
Japan.
*。
Western Europe makes a good reality as processing of information on the reality.
Japan makes good feelings by processing feelings.
*。
Japan tries to match the reality to feelings.
That is, it is ..impulse.. alive.
The false criminal is made a criminal.
The reality has been matched to feelings.
*。
The way of government Japan was this.
The reality is matched to feelings of the government.
*。
Even the education matches the child to feelings of the government.
Parents also match the child to feelings of the government.
*。
..... so easily.
By the desire of parents of the child
The more the teacher thinks of the child, the severer with the child
it becomes.
*。
It is rich industry that fostered person's individuality.
However, a Japanese society makes school regulations man.
*。
This friction, heat was generated, and this became an event.
*。
It is possible to become a good child who observes the school
regulations.
The child gets rough by parents and the teacher's making it severely.
The child who doesn't get rough might be more abundant.
It is a nation that denies individuality while depending on a rich
consuming society and this.
*。
It assaults the child by parents and the teacher's trying to make it
to the good people.
This impulse nation ..child.. ..destruction homicide impulse.. has
developed through the discipline with the education.
*。
The nation and the mass communication denounce this crime.
It is that the nation, the mass communication, the speech field, and academic
circles had it do.
*。
This mechanism cannot understand the impulse to be alive.
It is a cause of the crime.
*。
The education and the discipline are the crimes.
A good child and this that suits this crime destroy the nation.
*。
The child who doesn't want to do it might become an atrocious criminal.
It is not possible to understand to the impulse nation though such a
mechanism exists.
It is a violent crime.
*。
It is the same mechanism as the Pacific War.
That is, isn't the violent crime the domestic Pacific War?
気持ちは意識装置であり、増幅器だ。
入ってきた気持ちを処理する、
そのまま通す、低増幅度増幅。
反対の気持ちを出力する反転増幅、
パニックになる発振だ。
*。
何もないところに美しい信号を作る、
これは発振だが、結果よければ芸術という。
*。
西欧の理性と感情といった特性は、
情報処理装置であり、
日本の意識装置とは違う。
*。
太平洋戦争を、
情報処置と感情の戦争と見ることが出来る。
*。
西欧と日本の差異は、
情報処理と気持ち処理の差異と見られる。
*。
西欧と日本がかみ合わないことは、
この違いだろう。
*。
西欧は現実の情報処理として、良き現実を作る。
日本は気持ち処理して、いい気持ちを作る。
*。
日本は現実を気持ちに合わせようとする。
即ち衝動を生きている。
虚偽犯人を、犯人にする。
現実を気持ちに合わせているのだ。
*。
お上日本のやり方はこういうことだった。
お上の気持ちに現実を合わせる。
*。
教育さえ、お上の気持ちに子供を合わせる。
親も子供をお上の気持ちに合わせる。
*。
現代っ子はこういうことが出来難い。
親が子供を思うほど、
教師が子供を思えば思うほど、
子供に厳しくなる。
*。
人の個性を育てた、豊かな産業だ。
だが日本社会は、校則人間を作る。
*。
この摩擦と発熱、
これが事件になった。
*。
校則を守るいい子になれ、
親や教師が厳しくするほど子供は荒れる。
荒れない子の方が多いのだろう。
豊かな消費社会、
これに依存しながら、
個性を否定する国家だ。
*。
親や教師がいい国民にしようとするほど、
子供に暴行するのだ。
この衝動国家は、
教育としつけを通し、
子供に破壊殺人衝動を発症した。
*。
国家もマスコミも、
この犯罪を糾弾する。
それは国家とマスコミや言論界や学界が、やらせたことだ。
*。
衝動を生きているために、
この仕組みが理解できない。
それが犯罪の原因だ。
*。
教育やしつけが犯罪だ。
この犯罪に適合したいい子、
これは国家を破壊している。
*。
それをしたくない子が、凶悪犯罪者になるのではないか。
こういう仕組みが存在するが、
衝動国家に理解できない。
それが凶悪事件だ。
*。
それは太平洋戦争と同じ仕組みだ。
即ち、凶悪事件は国内の太平洋戦争ではないか。
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