The penalty is given to the crime.
This became the positive feedback device of the crime.
That is, the person the crime habitually is made.
The crime of the society became infinity.
On the other hand, the crime on the national power side was passed
over by using the law, and left loose.
The crime oscillated by the law.
*。
The law-abiding country was a manufacturing sales consumption device
of the crime to which the profit of the oscillator of the crime, that
is, law-abiding country was a crime increase.
*。
Thus, the crime became infinity in the world of the present.
*。
The advanced country in the world suffers though government Japan
doesn't suffer from this problem.
The criminal becomes a person the crime habitually by giving the
criminal suffering.
It becomes a repeat offender who is effective in suffering.
*。
Government Japan doesn't share this suffering.
*。
It metes out punishment.
The criminal excluded the foreign body from the society.
The person who excluded the foreign body is society returned.
It doesn't return to the origin.
*。
The system that excludes the foreign body is a system that is reborn
and doesn't return the criminal as for the crime.
*。
The law-abiding country
It to a conviction revenge doing, and to do the lynching torture to
the criminal standing in god's standpoint.
*。
That is, the criminal is made the person the crime habitually and an occupation
criminal.
In the criminal trial, there are first offender's few people.
It is only repeatedly a criminal.
*。
The penalty : in revenge by discrimination.
The discriminated one doesn't return to the origin.
It doesn't return to crime and the origin.
The society becomes atrocious more.
*。
The homicide damage family also executes, and it doesn't return to the origin.
This to feel regret when killing is a capital punishment.
*。
In the much more in Japan
How do these people's grudge and anger become it because it is a
translation where the person innocently executed exists?
It is likely to relate to the grudge and anger of the person on the killed side
very.
*。
Anger, grudge, and hatred
It is common to kill the person by this.
If the person that it is innocently done is very regarded, it might
be good.
Will it be the same standpoint as the homicide victim?
*。
The homicide damage is discriminated to the innocent capital punishment damage.
Japan is a frightening discrimination society.
It is a society in which it doesn't suffer from it.
*。
Murdered man's anger and grudge
Are there differences in the anger of the person innocently killed,
the grudge, and anger and the grudge?
This becomes paradoxical, and circulates infinitely.
That is, the society will live in anger and the grudge.
*。
That is,
Revenge doesn't permit to the strong man though the god permitted the
weak revenge.
*。
However, the law-abiding country doesn't permit the weak revenge, and
permit only the strong man revenge.
That is, the law-abiding country killed the god and became Nisecami.
*。
Order cannot be here.
The strong man only rules the weak.
This is order and not order.
*。
That is, the law-abiding country is a law-abiding country, and not a law-
abiding country.
The law-abiding country is not approved by this respect.
*。
Japan is not a law-abiding country, and a society ..government..
absolutely.
That is, the government convicts the person standing in god's
standpoint and it lynches it.
That is, the government killed the god, and became god's standpoint.
*。
It doesn't approve and it exists.
It is done not to do.
It is done to have not to do.
It is a contemporary society.
*。
It has been convinced that it is not natural that it is natural.
It is a law-abiding country, and a contemporary society.
犯罪に刑罰を与える、
これは犯罪の正帰還装置となった。
即ち犯罪常習者を作り、
社会の犯罪は無限大になった。
一方、国家権力側の犯罪は、
法を用いて不問にされ、
野放しになった。
法によって犯罪は発振した。
*。
法治国家は犯罪の発振器、
即ち、法治国家は、
犯罪増大を利潤とする、
犯罪の製造販売消費装置であった。
*。
かくして現代世界は犯罪が無限大となった。
*。
お上日本はこの問題に苦しむことはないが、
世界の先進国は苦しんでいる。
犯罪者に苦しみを与えることで、
犯罪者は犯罪常習者になる。
苦しみを生きる常習者になる。
*。
お上日本はこの苦しみを共有することはない。
*。
罰を与える、
犯罪者を社会から異物排除することだった。
異物排除した人を、社会復帰させる。
元に戻らない。
*。
犯罪を異物排除するシステムは、
犯罪者を更生復帰させないシステムだ。
*。
法治国家は、
神の立場に立って、
犯罪者に断罪復讐し、
リンチ拷問にすることだ。
*。
即ち、犯罪者を犯罪常習者や職業犯罪者にすることだ。
刑事裁判には、初犯の人は殆どいない。
繰り返し犯罪者ばかりだ。
*。
刑罰は差別による復讐で、
差別されたものは、元に戻ることはない。
犯罪されたものも、元に戻ることはない。
社会はより凶悪化する。
*。
殺人被害家族も、死刑にすることで、元に戻らない。
殺さねば気がすまない、これが死刑である。
*。
まして日本では、
無実で死刑にされる人がいる訳だから、
この人たちの恨みや怒りはどうなるのだろう。
殺された側の人の、恨みや怒りとどう関係するだろう。
*。
怒りや恨みや憎しみ、
これで人を殺すことは共通で、
無実でそれをされる人をどう考えたらいいのだろう。
殺人被害者と同じ立場だろうか。
*。
殺人被害と、無実死刑被害が、差別される。
日本は恐ろしい差別社会だ。
それに苦しまない社会だ。
*。
殺された人の怒りや恨み、
無実で殺される人の、怒りや恨み、
怒りと恨みに違いはあるか。
これはパラドックスとなり、
無限に循環する。
即ち、その社会は怒りや恨みを生きることになる。
*。
即ち、
神は弱者に復讐を許したが、
強者に復讐は許さない。
*。
だが法治国家は、
弱者に復讐を許さず、
強者だけに復讐を許す。
即ち、法治国家は神を殺して偽神になった。
*。
ここに秩序があるはずがない。
強者が弱者を支配することだけのことだ。
これは秩序であって秩序でない。
*。
即ち、法治国家は、法治国家であって、法治国家でない。
法治国家は、この点で成立しない。
*。
日本は法治国家でもなく、
お上絶対社会だ。
即ち、お上が神の立場に立って、
人を断罪しリンチする。
即ち、お上は神を殺して、神の立場になった。
*。
成立しないことやっている。
出来ないことをやっている、
やってはいけないことをやっている。
それが現代社会だ。
*。
当たり前でないことを、
当たり前と思い込んでいる。
それが法治国家、現代社会だ。
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