2008年2月1日金曜日

Buddhism responsibility theory

The Buddhism Confucianism
It was a system that invited Western Europe to destroy Asia and put
it.

If even number = dipole mode is taken, it becomes it so.

*。
Asia : by Western Europe.
It made in a worse direction and it was changed.

The Buddhism Confucianism did it.

The Buddhism Confucianism was a cause of making Asia a slave in Western Europe.


*。
However, when you take the even number
Asia will destroy Western Europe by huge economy and destroy the
world.

And, does the human race end or reproduce?

*。
Hereafter, the world will start ruining.

Is Asia a role to do The Last Judgement to Western Europe?
And, is it a reproducing mission?

*。
It can theoretically read variously ahead.
How it becomes it is how people will behave in the future.

However, understands the increase of money.

The financial influence pursuit of all-out, the cheers charge at the
financial influence, and this were the meanings of the Buddhism
Confucianism.

*。
It is a Dainichi this empire that did this.

The cause is not understanding recognized, and the financial
influence of the Dainichi this empire model might have begun to be
pursued though Asia denounced the Dainichi this empire damage.

*。
Does it become these kind of things by what?

Isn't the cause in the Buddhism Confucianism?

*。
Were neither the crystal nor this by Western Europe of the Buddhism
Confucianism Dainichi this empires?

The Orient : very much.
After the model of the Dainichi this empire
The reproduction might have begun to be attempted.

*。
Territorial issue that happens frequently to the Orient.

It is settled by military power.
The Dainichi this empire model is executed.

*。
Economic competition
The colony model of Japan is executed.

Political issue
The patriotism model of Japan is done.

Even the unpleasant United States develops a Japanese model.

*。
This cause is according to whether the Buddhism Confucianism.

The explanation
This world was very bad for a long time.

For the person to live is to become feelings good in this.

*。
When going in the direction where the world is in a word bad, this is
left.

This is a way of life of the Buddhism Confucianism.

*。
You only have to leave this when Western Europe tries to rule the
Orient, and to become good feelings by the person in feelings.

Money that is Cane. money it
Only doing only doing by money, and profitable are done, and only the
happiness that can be bought by money is requested.

*。
This was Western Europe achievement of the Buddhism Confucianism.

The Buddhism Confucianism
It was a system that destroyed the Orient by Western Europe.

*。
Though it rages at the war damage
The anger is not used for the war prevention.

It might have been true of the Buddhism Confucianism.

*。
This world was very bad originally for a long time.

Person's way of life is not the improvement, and, then, only has to
become conceited.

The war damage is denounced, and the war evasion is left.

*。
The Buddhism Confucianism ..this...
It might have been Oriental achievement of Western Europe.


仏教儒教は、
西欧をアジアを破壊するために、
招き入れるシステムであった。

対偶=ダイポール・モードを取るとこうなる。

*。
アジアは西欧によって、
より悪い方向に作り変えられた。

それを仏教儒教がやった。

仏教儒教は、アジアを西欧の奴隷にする原因だった。

*。
だがその対偶を取ると、
アジアは巨大経済で、西欧を破壊し、
そして世界を破壊するだろう。

それで人類は終わるのか、再生するのか。

*。
これから世界は破滅に入るだろう。

アジアは西欧への最後の審判をする役目か。
そして再生する使命か。

*。
理論的にいろいろの先が読める。
どうなるかは、これから人々がどう行動するかだ。

だが金の増大をやるだけなことは分かっている。

一生懸命の金権追求、
金権への万歳突撃、
これは仏教儒教の意味であった。

*。
これを行った大日本帝国だ。

アジアは大日本帝国被害を糾弾するが、
その原因を理解認識せず、
大日本帝国モデルの、
金権追求を行い始めたのではないか。

*。
何でこんなことになるのか。

その原因は、仏教儒教にないか。

*。
仏教儒教の西欧による結晶、
これが大日本帝国ではなかったか。

なんと東洋は、
大日本帝国をモデルに、
その再現を図り始めたのではないか。

*。
東洋に頻出する領土問題。

軍事力で決着する。
大日本帝国モデルが実行される。

*。
経済競争、
日本の植民地モデルが実行される。

政治問題、
日本の愛国モデルが行われる。

いやアメリカさえ日本モデルを展開する!

*。
この原因は仏教儒教に従うことでないか。

その説明、
昔から現世は劣悪であった。

人の生きることは、この中でいい気持ちになることだ。

*。
つまり世界が悪い方向に行く時、
これを放って置く。

これが仏教儒教の生き方だ。

*。
西欧が東洋を支配しようとする時、
これは放って置いて、
人は気持ちの中でいい気持になればいい。

金だ金だ金だ、
金でできることだけし、金になることだけし、金で買える幸福だけを求める。

*。
これが仏教儒教の、西欧的実現だった。

仏教儒教は、
東洋を西欧によって破壊するシステムだった。

*。
戦争被害には激怒するが、
その怒りを戦争防止に使うことはない。

それが仏教儒教の真実であったのではないか。

*。
現世は元々昔から劣悪だった。

人の生き方は、その改善でなく、
そこでいい気分になればいい。

戦争被害は糾弾し、戦争回避は放って置く。

*。
これが仏教儒教による、
西欧の東洋的実現であったのではないか。

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