There is a capital punishment dissenter in the people, too.
The capital punishment is their homicides.
What permitted this though the law-abiding country killed the
homicide dissenter?
National violence does.
*。
The capital punishment is mere national violence, and this is
destruction of national order.
Because the dissenter is killed.
*。
Therefore, national violence is to kill the god, to kill the human
race and man, and to destroy the world and the society.
*。
Therefore, the capital punishment is a civil war, a civil war, this
is a war, and the war is an automorphism of the capital punishment
map.
*。
The capital punishment is absolutely violence, and the reason for the
nation this is nation, god, and man human race's executions.
Order is not here.
It is only violence it is.
The capital punishment was to have defined the nation as violence.
That is, the person's existence was provided for violence.
Order was destroyed here.
*。
National order and this that destroyed order were the power of the
states.
国民の中には死刑反対者もいる。
死刑は彼らの殺人でもある。
法治国家は、殺人反対者を殺すが、
何がこれを許したか。
国家暴力がやっているのだ。
*。
死刑は単なる国家暴力であり、
これは国家秩序の破壊である。
なぜなら反対者を殺す。
*。
従って国家暴力は、
神を殺すことであり、
人類や人間を殺すことであり、
世界や社会を破壊することである。
*。
従って、死刑は内乱であり内戦であり、
これは戦争であり、
戦争は死刑の自己同型写像である。
*。
死刑は国家の理由なき絶対暴力であり、
これは国家と神と人間人類の死刑執行である。
ここに秩序はない。
あるのは暴力だけである。
死刑は国家を暴力と定義することであった。
即ち、人の存在を暴力と規定することであった。
ここに秩序は破壊された。
*。
秩序を破壊する国家秩序、
これが国家権力であった。
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