There are some way of life models at the present age.
The United States and Japanese model first of all.
Next, let's regard a European model.
*。
The strong man rules a state.
It endures and it lives ..weak.. despotically ..this...
Domestic violence or DV might be an automorphism of violence in the nation map.
The nation uses violence, the nation is managed, the family who is
the people endures it, and it lives.
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In the power of the state, the carnivore and the people are herbivores.
The people feed on the grass.
That is, it works, and money is earned.
The nation prepares the grass, feeds this to the people, and eats
people's meats.
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The nation is a carnivore that feeds on people's meats.
The nation was a ranch.
If it doesn't eat the herbivore, the nation cannot live.
It is thought that the herbivore cannot also live if there is no
ranch.
The carnivore feeds even if becoming the unpleasant wild.
It seems to be thought that a national ranch is better.
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What life is the herbivore doing?
There is a frustration with the stress, too, too.
An unpleasant companion drives out the crowd, and kills bullying.
On the other hand, it rides the wagon by the television novel movie.
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There is no power that the companion fights against murder-robbery and the
nation.
It is so convinced. few
The one that resists the nation is killed by the nation.
It is good feelings art and literature that appears here.
*。
Fighting against the nation is that foolishness does.
It is unavoidable that the companion is killed.
It is necessary to eat herbivorous so that eating meat is effective.
It is a divine providence.
*。
It is sadness of eating meat being killed for sadly and companion by
having it starvation.
It leaves it to the god.
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Let's live firmly all.
It warmed here each other, it encouraged each other, and art and literature
that divided pains each other was made.
This makes it to pleasant.
*。
However, for the nation to come for making to the brutality and
eating meat to have to grow fat more and more, and to eat a lot
herbivorous, and to make herbivorous grow fat, management was
strengthened.
The good-for-nothing of the nation is killed.
The rotation of killing quickens.
The art and literature of healing became extreme more and more, too.
*。
The art and literature of healing became the medicine of the dying of sickness
evasion.
Money is made to make the art and literature person a national worker,
and to be earned fully, and the digit with the motive.
Herbivorous is made to work to the utmost limit, and, thus, the
nation indulges to lavishness in this money.
*。
A national worker and the art and literature worker live in the
luxurious domicile of 100 million yen, take the car of 15 million yen,
wear the suit of one million yen, shoes of 300,000 yen are worn, and
the clock of five million yen is done.
The herbivorous people and are ....poverty.....
*。
The art and literature worker, the public discontent, and tiredness
to which this tiredness recovery is ordered are healed, and it is
possible to get very rich if extreme art and literature is demanded,
and it answers.
It uses if not answering and it is thrown away.
*。
Is this nation on earth straight?
There is not a leave that thinks about it either.
*。
Are art and literature and this to make the people work here the
cultures or violence?
Isn't it not neither violence art and literature nor cruelty art and literature?
There might not be human natures even in the nation and art and literature
either.
Art and literature that doesn't give leave that thinks about it
either.
It is national art and literature.
*。
Isn't this not neither a nation in Japan-U.S. nor an art and literature
structure?
現代にはいくつかの生き方モデルがある。
先ずアメリカと日本モデル。
次にヨーロッパモデルを考えよう。
*。
強者が国家を支配し、
弱者がこの横暴に耐えて生きる。
家庭内暴力とかDVは、国家内暴力の自己同型写像だろう。
国家が暴力を振るって国家を営み、
国民である家族がそれに耐えて生きる。
*。
国家権力は肉食動物、国民は草食動物。
国民は草を食って、
即ち労働して、金を稼ぐ。
国家は、草を用意し、
これを国民に食わせて、
国民の肉を食う。
*。
国家は国民の肉を食う肉食動物だ。
国家は牧場だったのだ。
国家は草食動物を食わなければ生きられない。
草食動物も、牧場がないと生きられないと思っている。
いや野生になっても、
肉食動物に食われる。
国家牧場の方がましと思っているようだ。
*。
草食動物はどういう生活をしているか。
ストレスもある、欲求不満もある
いやな仲間は、群れを追い出し、いじめ殺す。
一方、テレビ小説映画で、いい気持ちになる。
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仲間が強盗殺人されても、国家と戦う力はない。
少なくもそう思い込んでいる。
国家に抵抗するものは、国家に殺される。
ここに現れたいい気持ち文芸だ。
*。
国家と戦うことは馬鹿のやることだ。
仲間が殺されるのは、止むを得ない。
肉食が生きるには、草食を食わなければならない。
神の摂理だ。
*。
肉食を餓死させる悲しみ、
仲間が殺される悲しみ。
神に任せることだ。
*。
皆でしっかり生きよう。
ここに温めあい、励ましあい、労わり合う文芸が出来た。
これで気持ちよくなる。
*。
だが国家がますます凶暴化、
肉食が肥満し、
沢山草食を食わなければならなくなり、
草食を、ただ太らせるために、管理が強化された。
国家の役立たずは、殺される。
殺しの回転が速くなり、
癒しの文芸も、ますます過激になった。
*。
癒しの文芸は、病死回避の薬物になった。
文芸者を、国家要員にして、
金をたらふく稼がせ、動機付けた。
かく草食を、極限まで働かせ、
国家はこの金で、贅沢三昧に耽る。
*。
国家要員と、文芸要員は、
一億円の豪邸に住み、
千五百万円の車に乗り、
百万円の背広、三十万円の靴、
五百万円の時計をする。
そして草食国民は、貧乏に貶められる。
*。
この疲労回復を命じられた文芸要員、
国民の不満と疲労を癒す、
過激文芸を要求され、
応えると、大金持ちになれる。
応えないと使い捨てられる。
*。
一体この国家はまともなんでしょうか。
それを考える暇もない。
*。
ここまで国民を働かせる文芸、
これは文化か暴力か。
暴力文芸、虐待文芸ではないか。
国家にも文芸にも人間性はないのではないか。
それを考える暇も与えない文芸!
それが国家文芸!
*。
これが日米の国家と文芸構造ではないか。
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