A real no load is an imagination, a daydream, and a delusion.
It doesn't consist when such feelings are actually applied.
The reality becomes the subject of fear and the sense of incompatibili
ty.
*。
However, the industrial state.
This is a kind of the daydream and the delusion in the normal human
being.
Then,
Modern ages ..reality.. become the mixture worlds of the imagination.
It might be what called it virtual reality.
Then, it can be said that there is Japan state-of-the-art.
*。
The frustration appears there when imagination feelings are actually
requested, and the state of indications of neurosis here appears.
Salinger
It is likely to correspond to "Noble death".
*。
It is an occurring abnormal symptom because it is normal.
Normalization by abnormal phenomenon.
To correspondence to this
The American type Batoson method and the European type Lane method
appear.
Lane method to prevent frenzy by improving Batoson method and reality
processed conceitedly.
*。
The Batoson method
The reality deteriorates because it leaves the reality as it is.
There is hope to tomorrow because the Lane method improves the
reality.
*。
Well, though it is art and literature of Japan
It indulges conceitedly of the imagination of a real no load.
It doesn't actually consist this conceit.
The reality worsens by indulging to this.
The reality already doesn't have the giving way of the hand.
"Death that nobly became it" became The Sickness unto Death.
*。
A noble death of person's feelings took the place of the phenomenon
in which hell of the death of the nation, that is, reality.
As for good feelings art and literature, only the antique article or senses
were lost.
Being finished by the delusion is a fantasy or senses or it is an
antique article.
*。
Industrial civilization and delusion
Delusion art and literature that counterbalances it.
The reality will be helpless here.
The phenomenon to seek succor to the mind and the soul here appeared.
Will it be a race boom?
*。
However, the reality preys on the person who has the race.
The person writhes there, suffers, and escapes in the crime and
frenzy.
This might be an appearance of the reality.
*。
The last remaining card and it might be the souls.
The dipole mode of the hell is a soul.
Saving is only here.
The number of those who understand this has increased.
*。
The reality, the human nature, and the optimization of the hell are the souls.
Industry and art and literature were the cakes that the satan fished in the
satan residence.
The person who has eaten doesn't survive.
*。
The person in the future polishes the human nature, and makes the
harmonic vibration between the realities of the hell.
These people are truancy permanent part-timer.
*。
Harmonic vibration of hell and mind
The wind of the hell is received by the mind, and it flies to the
soul.
This is spiritual world.
This is a way of life of the person who became possible in a real
hell.
This also : in the dipole mode theory. Nature
現実無負荷とは、空想や白昼夢や妄想のことだ。
こういった感情を現実に適用すると、成り立たない。
現実が恐怖や違和感の主体となる。
*。
ところが産業国家、
これも正常な人間性に、白昼夢や妄想の類だ。
こうなると、
近代は現実を空想の混合世界となる。
それが仮想現実と言うことかも知れない。
すると日本は最先端にあると言える。
*。
空想感情を現実に求めると、
そこには欲求不満が表れ、
ここの神経症といった適応症状が現れる。
サリンジャーが、
「高貴な死」といったことに相当するだろう。
*。
正常であるが故に起きる異常症状。
異常現象による正常化。
これに対応するに、
アメリカ型ベイトソン方式、
ヨーロッパ型レイン方式が現れる。
いい気分で処理するベイトソン方式、
現実の改善で狂気を防ぐレイン方式。
*。
ベイトソン方式は、
現実をそのまま放置するので、現実は悪化する。
レイン方式は現実を改良するので、
明日への希望がある。
*。
さて日本の文芸だが、
現実無負荷の空想のいい気分に耽る。
このいい気分は現実には成り立たない。
これに耽るほどに現実は悪くなる。
もう既に現実は手の施しようがない。
「高貴なる死」は死に至る病になった。
*。
人の気持ちの高貴な死が、
国家の死、
即ち現実の地獄という現象に代わった。
いい気持ち文芸も、時代物か官能しかなくなった。
妄想で済ませられるのが、
ファンタジーか官能か時代物だ。
*。
産業文明と妄想、
それを相殺する、妄想文芸。
ここに現実はどうしようもないことになった。
ここに心や魂に救いを求める現象が現れた。
それが品格ブームであろうか。
*。
だが現実は品格ある人を食い物にする。
そこに人は悶え苦しむ、
そして犯罪や狂気に逃れる。
これが現実の姿であろう。
*。
最後の切り札、それは魂だろう。
地獄のダイポール・モードは、魂。
ここにしか救いはない。
これが分かる人が増えてきた。
*。
地獄の現実と人間性、その最適化は魂。
産業も文芸も悪魔が悪魔屋敷に釣るお菓子だった。
食ってしまった人は助からない。
*。
これからの人は、人間性を磨き、
地獄の現実との間に、調和振動を作る。
この人たちが、登校拒否フリーター。
*。
地獄と心の調和振動、
地獄の風を心で受けて、魂に飛ぶ。
これが精神世界。
これが現実地獄に可能となった人の生き方だ。
これもダイポール・モード理論で当然のこと。
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