Socrates's maxim
Thine can not be gotten to know, and do not get to know others about
the even number.
The maxim and I are trowing I about the cartesian.
There are no others without thinking others to be an even number.
It floats and there is Wautaga in , me.
There is such a reason, too.
Then, there are no others without suspecting others.
*。
This is true.
Know Japan disregarding the foreign country.
It is thinking of Wanippon in Wanippon.
Doubt..this..provide.
*。
It thinks of you, and the even number suspects me.
It is an one of ..hating.. set as love.
If ..hating.. is not reversed, it doesn't become a mutual infatuation.
Japanese by conceal it love. ..hating.. .... hate it ..reversed
Western Europe type love..
Unskilled love of a man in Japan is clarified to here.
*。
Thine in the world only of the word.
Others exist here only in the word.
Thine in the state of the oneself and others mixture.
Thine ..noisy.. ..discussion with others.. :.
Thine as the word
Oneself and others and thine in the existence of the society.
*。
That is, for the fact and the truth.
The world and real world of word.
Principle of word and principle of reality.
This is quite different.
The Japanese confuses this.
It stands in the principle of the word that thinks about reality in
an unpleasant word, and is not the relation to the reality.
*。
Isn't this a deviation value system?
That is, the meaning is not understood though the word can be used.
The reality is treated in the world of the word, and the reality has
not been treated by the reality.
*。
Relation that relation relates to relation.
The word is a word and a done word as for the word.
Word (..going out.. sentences) to which word of word is reality.
Two kinds were in the word.
The Japanese doesn't know this difference.
*。
Word word and real word.
Principle of word and principle of reality.
In the former,
The even number of being able to get to know thine becomes not
getting to know others it.
Coexistence, and oneself and others there in the latter.
*。
The one side of an integrated malfunction is understood from this.
Consideration doesn't consist when it of them is themselves who do
not have others, and others show up.
Others will be made an enemy in me.
*。
Myself who makes it in it enemy.
This I might be others.
The Nanjing problem and the comfort woman problem
Are it I who makes myself in him an enemy, Japan that makes Japan in
Japan an enemy, and do neither I nor Japan consist if this is not
excluded?
The mechanism of an integrated malfunction is seen this problem.
*。
In leaving of Japan this or support, isn't Japan integrated
malfunction phenomenon?
ソクラテスの名言、
汝自身を知れ、対偶は他人を知るな。
デカルトの名言、
我思う、故に我あり。
対偶は、他人を思うな、故に他人はいない。
我疑う、故に我あり。
こういう訳もある。
すると、他人を疑うな、故に他人はいない。
*。
これは事実である。
日本自身を、外国を無視して知れ。
我日本を思う、故に我日本にあり。
我日本を疑う、故に我日本あり。
*。
あなたのことを思っています、
対偶は、私を疑っています。
愛と憎はワンセットである、
憎を反転させないと、相思相愛にならない。
憎を反転させる西欧式恋愛、
憎を隠す日本的恋愛?
ここに日本の男の恋愛下手が明らかになる。
*。
言葉だけの世界での、汝自身。
ここには他人は言葉だけで存在する。
自他混合状態での、汝自身。
他人との議論がかまびすしい状態での、汝自身。
言葉としての汝自身、
自他や社会の存在における汝自身。
*。
即ち、事実の場合、真実の場合。
言葉の世界と現実の世界。
言葉の原則と現実の原則。
これは全く違う、
これを日本人は混同している。
いや言葉の中でで現実を考えていて、
現実自身に関係していない
言葉の原則に立っている。
*。
これが偏差値システムではないか。
即ち、言葉は使えるが、意味を理解していない。
言葉の世界で現実を扱い、
現実で現実を扱っていない。
*。
関係が関係自身に関係する関係。
言葉が言葉自身を言葉とする言葉。
言葉が現実を言葉とする言葉(である文章)。
言葉に二種類あった。
日本人はこの違いを知らない。
*。
言葉言葉、現実言葉。
言葉の原則と現実の原則。
前者では、
汝自身を知れの対偶は、他人を知るなとなる。
後者では、自身と他者は共存、
そこでの自身だ。
*。
これで統合失調の一面が分かる。
彼らの自分は、他人のいない自分であり、
他者が現れると、意識が成り立たない。
他者を自分の中の敵とすることになる。
*。
自分の中の、自分を敵とする自分。
この自分は他者であろう。
南京問題や慰安婦問題は、
自分の中の自分を敵とする自分であり、
日本の中の日本を敵とする日本であり、
これを排除しないと、
自分や日本が成り立たないということではないか。
この問題に、統合失調の仕組みが見える。
*。
日本がこれを放置するのは、
或いは加勢するのは、
日本自身が統合失調現象だからではないか。
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