1. Difference constitutional and two votes difference constitutional
five votes
2=1、5=1、
The meaning is not understood at all though sentences can be written.
The child won't grow up straight in such a country.
The meaning is not understood though it is possible to work.
This is a Japanese model, and a mirror.
2.I do not say that it doesn't go even if going to Yasukuni. The even
number is taken, and I say that it goes even if not going.
This is a liar sentence.
The child doesn't grow up straight in such a country.
3.The narrow sense was not compelled.
There was freedom in the wide sense that took the even number.
In general, the comfort act was done though there was no imperative
sentence book.
4.I did not say the lie, and I said me. The even number is taken, and
the lie is told, and you say you.
The lie in sentences is not told, and ..lie.. has adhered in the
meaning.
5.It does when saying doing.
Because I say, it might be correct.
The even number is taken.
It doesn't do when saying not doing.
Because you are doing, it might be a mistake.
What said want to say by the judge in Japan.
However, it only said.
Therefore, anything is said.
It is said that nothing will be done.
This fool and wax.
6.It positively examines it.
The even number is taken.
It does backwards.
On earth, what I want to say.
It is said that nothing will be done and is.
Therefore, anything is said.
Only you say.
7.It takes a proper step, the even number is taken, and it is not
done that it is bad.
What on earth I want to say.
Anything is done, and it says and.
Therefore, anything is said.
This fellow and it sleeps in holding it in derision.
*。
There is only a reply of murderous intent in this country.
Strong one and the government win.
This is national order.
The child who doesn't have the whereabouts of conscientious the good
sense doesn't grow up straight.
On the other hand, this is a dipole mode theory where a splendid
child also grows up as person who serves as an example of how not to
behave.
*。
In the terrible upbringing of a splendid child, there might be the
country by you ..the breakdown...
However, the child who broke down also grows up.
Center of gravity in the country is the enjoyment because it will
reverse it in the future though it is in bad one.
*。
This country is weak-headed or breaks down or an anyway strange
country.
Japan doesn't consist in the world.
Isn't only the nation as for murder-robbery?
Therefore, it cannot be thought the one of this world, and there is
beautiful, cool Japan.
This deciphers it by the dipole mode theory.
1.二票格差合憲、五票格差合憲、
2=1、5=1、
文章は書けるが、意味を全く理解していない。
こんな国で子供がまともの育つはずがない。
仕事は出来ても、意味が分かっていない。
これが日本人の手本、鏡だ。
2.靖国に行くとも行かないとも申しません。
対偶を取る、
行かないとも行くとも申します。
これは嘘つき文だ。
こんな国で子供はまともに育たない。
3.狭義の強制性はなかった。
対偶を取る、広義の自由性はあった。
命令文書はないが、慰安行為は一般に行われていた。
4.私は嘘は申しません、私が言った。
対偶を取る、
あなたは嘘を言っている、あなたが言っている。
文章では嘘は言わない、
意味では嘘を付いています。
5.やるといったらやります、
私が言ってるんだから間違いないでしょう。
対偶を取る、
やらないと言ったらやりません、
あなたがやってるんだから、間違いでしょう。
日本の裁判官は言う、
何が言いたいんだ。
ただ言っただけだ。
だから何だって言うんだ。
何もしないと言ってるんだ。
このバカやろう。
6.前向きに検討します。
対偶を取る、
後ろ向きに行います。
一体、何が言いたいんだ。
何もしないと言ってんだ。
だから何だって言うんだ。
お前こそ、何だった言うんだ。
7.善処します、
対偶を取る、
悪いことはしません。
一体全体何が言いたいんだ。
何もしないって言ってんだ。
だから何だって言うんだ。
この野郎、馬鹿にするんじゃねー。
*。
この国には殺意の応酬だけがある。
強い方、お上が勝つ。
これが国家秩序だ。
良心良識の居場所がない、
子供はまともに育たない。
一方反面教師として、立派な子供も育つ、
これがダイポール・モード理論。
*。
すごく立派な子供を育てるには、
国がいかれたいた方がいいこともある。
だがいかれた子供も育つ。
国の重心は、悪い方にあるが、
これから逆転するから楽しみだ。
*。
この国は頭が弱いのか、いかれているのか、
とにかく異様な国だ。
日本は世界に成り立たず、
国家は強盗殺人ごっこをやっているだけではないか。
だからこの世のものとも思えない、
美しいクールジャパンがある!
これがダイポール・モード理論による解読。
0 件のコメント:
コメントを投稿