It handles, there is a deserted idol, and there is a crushed idol.
It discusses it, that the idol is not disposable on this.
It is a translation that hits the focus here.
Such a refusal is put because a case not so is pointed out when such
a discussion is done.
In a word, the discussion that mangles the discussion doesn't work
out.
Will it be immature of a Japanese society?
It comes to be relieved and not to scold so.
And, there is an erased idol, too.
*。
An arrogant insolence of a Japanese society is seen here.
Isn't it not neither Japanese envy nor murderous intent?
*。
Let's think about the dipole mode of this world.
The idol says so.
It is really glad to get by being pleased to you.
Hereafter, this will hold out to working hard.
Thank you.
Please continue your favors toward assistance.
*。
On the other hand, the idol is disposable, and Adahana in the age.
This arrogant insolence
It is power in it not defeated.
It becomes obedient in modesty by using the power of an arrogant
insolence.
*。
It lives eating power to prey.
It crystallizes about the mind envy and murderous intent.
This stoutness
Modesty and obedience crystallize there.
Isn't this Japanese power of the truth?
*。
Flowering arrogance insolently as fact, Japanese power as fact, and
there, and modest obedience as the truth.
*。
For both, in the entertainer of the spectacle society, who belongs to
a different category, four-dimensional and entertainer's minds are
five dimensions.
The truth is flowering harvested in the field of the fact.
Five dimensions are performed in a four-dimensional stage.
*。
The mind is opened in rain storm.
This is a view of the dipole mode theory.
使い捨てられたアイドルもいれば、
潰されたアイドルもいる。
この上でアイドルは使い捨てではないという議論をする。
ここに焦点を当てる訳だ。
こういう断りを入れるのは、
こういう議論をすると、
そうではない場合が指摘されるからだ。
つまり議論をぶち壊す、
議論を成り立たせない。
日本社会の未成熟性だろうか。
こういうとけしからんということになる。
それで消されたアイドルもいる。
*。
ここに日本社会の傲慢不遜を見る。
それが日本人の嫉妬と殺意ではないか。
*。
この世界のダイポール・モードを考えよう。
アイドルはこう言う、
皆さんに喜んで頂けて本当に嬉しい。
これからもこれを励みに頑張ります。
有難う。
応援よろしくお願いします。
*。
一方に、アイドルは使い捨てだ、
時代の仇花だ。
この傲慢不遜、
それに打ち負かされない力。
傲慢不遜の力を利用して、
謙虚で素直になる。
*。
食い物にする力を、食って生きる。
嫉妬と殺意を、心の結晶する。
この逞しさ、
そこに謙虚と素直が結晶する。
これが真実の日本力ではないか。
*。
事実としての傲慢不遜、
事実としての日本力、
そこに開花する、
真実としての謙虚素直。
*。
両者は次元が違う、
芸能界芸能人は四次元、
芸能人の心は五次元。
事実の畑に、真実を開花収穫する。
四次元の舞台で、五次元を演じる。
*。
暴風雨の中で、心を開く。
これがダイポール・モード理論の見方。
0 件のコメント:
コメントを投稿