2008年2月3日日曜日

paradox of murder

The world religion doesn't do the homicide.
However, when the homicide has occurred in the next, this is not
obstructed.

Is it a homicide or is it a complicity or is this a conspiracy?

*。
The homicide is not obstructed though it doesn't do directly.

For me, are it the homicides that others are homicide and do not
obstruct this not doing the homicide?

*。
Paradox of homicide.

It is bullying to see bullying.
Is it a homicide to see the homicide?

The individual must not do though the nation may do the homicide.

*。
The homicide nation kills.

Isn't if the nation kills, it a homicide?

When the nation kills an innocent person, isn't this a homicide?

*。
It is not a homicide in feelings though it is logically a homicide.

The person here is detected and murderous intent is detected.

*。
The person is having a murderous design.

If this is executed, it is assumed the capital punishment.

Can the homicide action be controlled by this?
It is not possible to decide it.
The homicide control is a lie.

*。
That is, the capital punishment is execution of the homicide impulse.

Capital punishment is not contradicted the nation.

In the capital punishment system
This no contradiction cannot be proven.

That is, the capital punishment is a delusion.

*。
The delusion starts here.

The nation was originally a delusion.

The nation is approved to the homicide of the human nature.

*。
Living in the human nature
It is admitted homicide and.

Therefore, it only has not to leave it.
The standpoint and this of the person who makes it to externals are
human natures in not happening of it.


世界宗教は殺人をしない。
だが隣で殺人が起きている時、
これを阻止しない。

これは殺人か、共犯か、共謀か。

*。
直接手を下さないが、殺人を阻止することもない。

自分は殺人をしない、
他人が殺人するとき、
これを阻止しないことは殺人か。

*。
殺人のパラドックス。

いじめを見ているのもいじめです。
殺人を見ているのも殺人です?

国家は殺人をやっていいが、
個人はやってはいけない。

*。
殺人すれが国家が殺す。

国家が殺せば殺人でないか。

無実の人を国家が殺した時、
これは殺人でないか。

*。
論理的に殺人だが、
感情では殺人ではない。

ここの人を殺意を検出する。

*。
人は殺意を持っている。

これを実行すれば、死刑とする。

これで殺人行動を抑止できるか。
決定不能。
殺人抑止は嘘である。

*。
即ち、死刑は殺人衝動の実行である。

国家が死刑することは無矛盾である。

死刑システムの中で、
この無矛盾は証明できない。

即ち、死刑は妄想である。

*。
ここに妄想が始まる。

国家は元々妄想であった。

国家は人間性の殺人に成立する!

*。
人間性を生きることは、
殺人されることもあること認めることだ。

だから放っておけばいいのではない。
それが起こらないに様にする人の立場、
これが人間性である。

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