2011年2月17日木曜日

self and face

In Western Europe, the ego and Asia are pasteboard dumps.
There is a fixed race in both.

What you do if the umpire is not looking is not understood in the ego world either.
The fixed race might have been natural in Japan.

The electric power company that was recently made the minister class get a position a private company.
Is this a fixed race?
Is the government official's getting a position a private company natural?
Then, it is not natural.

*。
Then, it is [senhi] [kisuruka] where.

Can a public fixed race and a private fixed race be distinguished?
Then, it is a Godel's incompleteness theorem.
Because the word comes in succession, these cannot be decided.

It is a government that cannot decide, brings in, and carries out remaining the conditions nature it resolutely.
However, do not do such a thing because it is not possible to decide it.
Japan in which it is not logical can freely do this.

*。
Appearing here is an indeterminacy principle.

The ego and the pasteboard dump are unrelated to the human nature.
When the human nature is observed, neither the ego nor the pasteboard dump are observed.

*。
What does the human nature fix a race?
These kind of things doesn't exist.
This is the world of [inochi].
There is no fixed race in flora and fauna.

*。
It is understood that the fixed race is what the intellect made it.
However, there is no fixed race in the human nature.
It becomes a strong man eternal victory if it glosses it over ..so...
This is essence of the fixed race.

It is a human nature not to do this.

*。
Neither the pasteboard dump nor the human nature are distinguished in Japan where logic doesn't exist.
Even the lower animal is natural not doing in Japan.

The child passes the Japanese.
Even the child knows the fair.

Then, the Japanese is what.
I cannot help saying that I have gone mad.
That is, it is [**ru] in humanity.

西欧は自我、アジアは面子。
両方に八百長はある。

自我世界でも、審判が見ていないと、何をするか分からない。
日本では八百長は当然だったのではないか。

最近ある電力会社が大臣クラスを天下りさせた。
これは八百長か。
役人の天下りは当然か。
こうなると当然ではない。

*。
ではどこで線引きするか。

公的八百長と私的八百長は、区別できるか。
こうなるとゲーデルの不完全性定理だ。
これらは言葉が重なるので、決定不能だ。

決定不能に持ち込み、勝手気ままを断行するお上だ。
だが決定不能だから、そんなことはしてはならない。
論理ない日本は、これが自由に出来る。

      *。
ここで登場するのが、不確定性原理だ。

自我や面子は、人間性と関係がない。
人間性が観測される時は、自我や面子は観測されない。

*。
人間性は八百長をどうするか。
そんなものは存在していない。
これがイノチの世界だ。
動植物に八百長はない。

*。
八百長は人知が作ったものであることは分かる。
だが人間性に八百長はない。
そんなことすれば、強者常勝となる。
これが八百長の本質だ。

これをさせない人間性だ!

       *。
論理のない日本では、面子と人間性の区別がない。
下等動物でもしないことが、日本では当然だ。

日本人は子供過ぎるのだ。
子供だって、フェアーは知っている。

では日本人は何だ。
狂っているといわざるを得ない。
即ち、人道に悖るのだ。

0 件のコメント: