2011年2月19日土曜日

Japanese apirit langage

Japanese spirit language言霊[Itamashii] is a left brain and a feature only of the music [suru] Japanese.
Feelings have combined here with the word sign.

On the other hand, right brain feelings, the left brain language also is considered, and the consideration of the Japanese is a bipolar system.
Good feelings for [kokoni] [itamashii] are collected, and right brain feelings become silent.
There is such an alternate world, too.

*。
Various races in the world are the alternate worlds of the left brain language and right brain feelings.
The meaning is constant here.

It is love as for love, and there is no variation.
It is variously also in love in Japan.

*。
The Haruki Murakami language lost this change, and made the [itamashii] system a language system.
The Japanese says [sukasuka] this.
The [itamashii] language was made feelings leaving [itamashii].
It might be a Haruki Murakami language.
There is a person who doesn't accept whether to empty it in the person who doesn't become familiar with Haruki Murakami either.

*。
Haruki Murakami has a great knowledge in jazz.
The [kokode] [itamashii] language might have been exceeded.

*。
Enka of Seiji Ozawa is sung.
It was refused that it was nothing in Vienna in the United States.
This.

*。
Five Japanese shone to Grammy this year.
Most people are doing the Western Europe music.

There is Japanese music in the inside, too.
The bamboo flute acknowledges the Western Europe music.

The sea child road of the bamboo flute is accepted also in the United States.

*。
The bamboo flute and the drum, etc. are the translations that may not be the metronome clocks.

Neither Seiko Matsuda nor Hikaru Utada were accepted.
Should the [koreha] [itamashii] system not think the refusal?

Does the metronome clock exist in the [itamashii] system?
Pop of Japan is not a metronome clock.
The people of the metronome clock were accepted.

The [itamashii] system was able to accept enjoying.
It is likely to be able to say so.

言霊は、左脳で音楽する日本人だけの特徴だ。
ここでは感情と言葉記号が一体となっている。

一方、右脳感情と左脳言語の意識もあり、日本人の意識は二重構造である。
ここに言霊に良き心地を集め、右脳感情は沈黙する。
このようなパラレル・ワールドもある。

*。
世界の諸民族は、左脳言語と右脳感情のパラレル・ワールドである。
ここでは意味は一定している。

愛といえば愛であり、バリエーションはない。
日本では愛にもいろいろある。

*。
村上春樹言語は、この変化をなくし、言霊系を言語系にした。
これを日本人はスカスカという。
言霊言語を言霊を残しつつ、感情化した。
それが村上春樹言語だろう。
村上春樹に馴染まない人の中に、すかすかを受け入れない人もいる。

*。
村上春樹はジャズに造詣が深い。
ここで言霊言語を超えたのであろう。

         *。
小沢征爾演歌も歌う。
アメリカではなんでもなかったことが、ウィーンでは拒否された。
そういうことだろう。

*。
今年にグラミー賞に、日本人五人が輝いた。
殆どの人は西欧音楽をやっている。

中に日本音楽も入っている。
尺八は、西欧音楽も認知している。

尺八の海童道は、アメリカでも受け入れられている。

*。
尺八や太鼓などは、メトロノーム・クロックでなくてもいい訳だ。

松田聖子や宇多田ヒカルは、受け入れられなかった。
これは言霊系は拒否されたと見るべきではないか。

言霊系にメトロノーム・クロックは存在しないことではないか。
日本のポップスはメトロノーム・クロックではない。
メトロノーム・クロックの人たちは受け入れられた。

和楽は言霊系でも受け入れられた。
そういえるだろう。

0 件のコメント: