2011年2月10日木曜日

Japanese learned society without the study

What is Japan?
A Japanese theory is not understood with [amataaruga] and Japan ..something...
It doesn't think unpleasantly.
It doesn't have an unpleasant thinking ability.

However, something occurs when is and something ends in [waiwaigayagaya].

*。
What are we doing?
Such a question is not in Japan either.

It might be a free child in this.
The child age has already ended.
As the adult, it is an age corresponding to the world.

*。
The world requests the thinking ability from each race.
It becomes only a kindergarten if not corresponding by the intellect.

The kindergarten age in the world ended.

*。
It is only one race from whom Japan succeeds in industrialization in the non-west Europe.
Why was it so?
It is necessary to explain in the world.

Why was Japan total middle reaches?
They should understand in the world.

*。
Why has Japan collapsed?
The base is necessary.
日本とは何か。
日本論はあまたあるが、日本と何か、分かっていない。
いや考えることもしない。
いや思考能力がない。

ただワイワイガヤガヤやっていると、何かが起き何かが終わる。

*。
我々は何をやっているのか。
日本にそういう設問もない。

これじゃただの子供じゃないか。
もう子供時代は終わりだ。
大人として、世界に対応する時代だ。

     *。
世界は各民族に思考能力を求めている。
知性によって対応しなければ、幼稚園にしかならない。

世界の幼稚園時代は終わった。

*。
日本が非西欧で工業化に成功したただ一つの民族である。
何故そうであったか。
世界に説明しなくてはならない。

何故日本は総中流であったか。
世界に分からせなくてはならない。

*。
日本は何故崩壊したか。
その基礎が必要だ。

0 件のコメント: