2011年2月19日土曜日

essence of Japan

I am the whole of me seen there with me who sees it with myself.
Is this myself?
It is not possible to decide it.

*。
Get to know thine.
Is this possible?

I who makes this objectivity can consider it with oneself.
There is a difference there.

I who does something and I who sees it are different.
It said.
It is not so easy.
It will be killed by the society.

*。
Thine is gotten to know.
Such a society is and is approved to this.

There is no such society in Japan.

*。
In Japan, there is no society.
It is suddenly the whole.
This is a fascism, and not the whole.

In the reality, the whole society is contained, and this is an essence theory.
Japan is the abnormal world where the part was assumed in all.

*。
Humanity and senses become essential here.
Abnormal society that assumes essence that is not essence to be essence.

It is the people under the under from whom this makes the government a nation.
This is the subjection people of the tyrannical state.

*。
The mistake of the nation is assumed to be correct here and it approves.
Thus, the nation becomes a free homicide.
It is not possible to complain to this.
The fellow who says is a traitor.

This is ..logic.. logic.

      
**。
It is a Godel's incompleteness theorem that does [korewo] [**].

However, this of Japan cannot be recognized.
It is because of the brute.
There is Japan that can do to the Japanese oak in a public way when putting it here.

*。
This is a free organization of the homicide and the burglar.
Japan is a crime organization.

*。
As this kinematic pair
The equivalence of the theorem of the equilibrium theory of the Godel's incompleteness theorem and Nash and the materials and quantum mechanics was discovered.

Government Japan cannot have to be observed to it.
This is an indeterminacy principle.

In the pasteboard dump and the government, it doesn't arrive at the human nature.

自分は、自分とそれを見る自分とそこに見られる自分の総体である。
これは自分か。
決定不能。

*。
汝自身を知れ。
これは可能か。

自分自身とこれを客観化した自分は意識できる。
そこに差異が出る。

なにかやる自分とそれを見る自分は違う。
言ったことをやる。
それはそう簡単でない。
社会に殺されるようのことになりかねない。

*。
汝自身を知る。
これはそういう社会があって成立する。

日本のそういう社会がない。

    *。
日本は、社会がない。
いきなり全体だ。
これはファシズムであり、全体ではない。

現実は社会全体を含み、これが本質論だ。
日本は部分を全体とした異常世界だ。

*。
ここに人情と官能が、本質となる。
本質でない本質を本質とする異常社会。

これがお上を国家とする下々国民だ。
これが専制国家の隷属国民だ。

*。
ここでは国家の間違いを、正しいとして成立する。
かくして国家は殺人自由となる。
これに文句を言えない。
いう奴は非国民だ。

これが論理なき論理だ。

      
      **。
これを糾したゲーデルの不完全性定理だ。

だが日本のこれを認識出来ない。
理性がないからだ。
ここにやってはならにことを公然とやれる日本がある。

*。
これが殺人や強盗の自由組織だ。
日本は組織暴力団だ。

*。
この対偶として、
ゲーデルの不完全性定理やナッシュの均衡理論や、
ネターの定理や量子力学の等価性を発見した。

それには、お上日本を観測できないようにしなければならない。
これが不確定性原理だ。

面子やお上では、人間性に至らない!

0 件のコメント: