2009年2月2日月曜日

self-alienation industry theory

The success, happiness, and impression alienate the self, and destroy
making me who no me, that is, self.

When the person is made because it is painful and painful, and
substitutes this for happiness and interest, the foreign body is
excluded to an original self there.
That is, an original self is obstructed.
That is, the imitation self is made happily and pleasantly.

*。
Impression and happy industry
An original self and the world are put out.
The person taken into impressed industry makes the self in an
industrial function of impressed organization, changes, makes
impression and happiness a thing, makes to the sign, and the boundary
of an original self and the imitation self disappears. It is
impressed by the destruction of the world with the self without
putting away the imitation self-impression industry as a reality, and
remembering the conflict any longer, it indulges to the imitation
self's manufacturing sales consumption, and it enjoys it happily.

*。
Modern people are impressed by the unexpectedness, and think it to be
happy.

Because the one that is not impression is assumed to be impression
emptily because the one not happy is assumed to be happy, it is
lonely.

*。
Only imitation self's impression and happy industry was true colors of the
contemporary civilization.

Everyone gets irritated, and it is empty.
It is Japanese type impression industry that injects impression into
this further.
This is not cool Japan though said.

*。
Further imitation impression on imitation impression
Do you return to the origin by this?
Is this a judo art of invisibility?

However, impression and healing oscillated.
There are only uneasiness, dissatisfaction, and an unpleasantness
there.

That is, safety, stability, and safety were lost.

*。
Only the self-destruction industry was true colors of impressed industry.

Impression and happiness were satan's cakes.

The person became the brute, the devil, and a hungry demon eating it.

There were brute, devil, and the hungry demon's happiness and
impression there.

*。
These identifications might be made only structural reason.


成功や幸福や感動は、自己を疎外し、
自分でない自分を作り、
即ち自己を破壊する。

人は辛いことや苦しいことから出来ていて、
これを楽しいことや面白いことに置換すると、
そこの本来の自己は異物排除される。
即ち、本来の自己は阻害される。
即ち、偽自己が楽しく愉快に作られる。

*。
感動幸福産業は、
本来の自己や世界を消し去り、
自己を感動組織の産業機能に作り変え、
感動産業に取り込まれた人は、
感動や幸福をモノ化し、記号化し
本来の自己と偽自己の境界が消滅し、
偽自己感動産業を現実としてしまい、
最早葛藤を覚えることなく、
自己と世界の破壊に感動し、
偽自己の製造販売消費に耽り、
それを幸福として楽しむのだ。

*。
現代人はとんでもないことに感動し、
それを幸福と思っている。

幸福でないものを幸福とするから、
虚しいのであり、
感動でないものを感動とするから、
寂しいのだ。

*。
偽自己の感動幸福産業こそが、現代文明の正体であった。

誰もがいらいらし、虚しいのである。
これに更に感動を注入する日本型感動産業である。
言っておくがこれはクールジャパンではない。

*。
偽感動に更に偽感動、
これで元に戻るのだろうか。
これが柔道忍術か?

だが感動と癒しは発振したのだ。
そこには不安・不満・不愉快ばかりがある。

即ち、安心・安定・安全がなくなった。

*。
自己破壊産業こそ、感動産業の正体だった。

感動と幸福は悪魔のお菓子だった。

それを食って、人は畜生・鬼畜・餓鬼となった。
そこに畜生・鬼畜・餓鬼の幸福と感動があった。

*。
これらの識別は構造理性にしかできないのではないか。

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