The comic tanka industry of the Edo period
Various miseries of this world are put out by changing the variety of this world to the apparition, and consuming it to the comic tanka, and it changes it into the comic tanka, and the person taken into the comic tanka industry as a result makes the taking the shape thing without suffering, ridicules the ghostliness of this world in the comic tanka, makes in warm happiness and impression, changes, and has consumed solitude and despair happily.
Now, it might be [haruki] Murakami literature it is as for this.
[**] does new stimulation and fulfillment to the world and the young person in Japan.
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However, it doesn't come to enjoy slave and domestic animal's named the reality prisons, and to improve the reality.
However, in the world theater of the present age
If the law-abiding country and the industrial civilization are made an apparition, and the judo and the art of invisibility as the comic tanka are begun to this, the tohubohu in the world can be stabilized.
That is, the comic tanka of feelings is assumed to be a judo and an art of invisibility that is the comic tanka of the reality.
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The Caucasian empire thus can be killed happy and being interested ..one throwing over one's shoulder...
It is a comic tanka, and a judo if it does by the mind if it actually does by the body.
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The Japanese culture will be actually done by the body.
江戸期の狂歌産業は、
この世のさまざまを妖怪化し、
それを狂歌に消費することで、
この世のもろもろの悲惨を消し去って、
狂歌に変え、
その結果、狂歌産業に取り込まれた人は、
この世の凄惨を苦しむことなく、
化け物を拵え、狂歌で揶揄して、
暖かい幸福と感動に作り変え、
孤独と絶望を楽しく消費した。
これを今やっているのが村上春樹文学かも知れない。
世界にも日本の若者にも新しい刺激と充足を齎している。
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だが現実という奴隷と家畜の刑務所を楽しむのであって、
現実を向上することにはならない。
だが現代世界劇場で、
法治国家や産業文明を妖怪として、
これに狂歌としての、
柔道と忍術を仕掛ければ、
世界の混沌を安定化できる。
即ち、気持ちの狂歌を、現実の狂歌である柔道と忍術とする。
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かくして白人帝国を、楽しく面白く背負い投げ一本に仕留めることが出来る。
心でやれば狂歌、現実に体でやれば柔道だ。
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日本文化を現実に体で行うことになった。
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