2009年2月26日木曜日

from happiness to relief

A happy, moving kinematic pair is destruction and a homicide.

The society that requested happiness and impression
Chaos with which destruction and the homicide coexisted was made.

It is a hell.
Impression and happiness were satan's cakes if it thought.

It was happiness of the satan who had obtained it there.

Man's happiness had been dropped when having bitten to satan's happiness.

This is a structure of the world of the present.

*。
The Murasaki Shikibu thought of The Tale of Genji
It reached the result that usual was the best as a result of examining this world widely, deeply, and high.

However, it was recognized that the one not usual was good usually necessary to become it.

All become the small matters usually.
Usual doesn't become it ..good...

*。
If usual is said in the modern, will you stabilize?

It is steady of the unstable world.
That is, living lives.

However, it is not more difficult than this.
However, the normal person is doing usually.

It doesn't usually obtain when starting becoming great.

There is a very usual mind.
It seems to call an unpleasant deflecting usualness or a mind.

*。
This is the world where it lives in living.

This is a self-identification of contradiction absolutely.

It is not more difficult for people with good heads on their shoulders than usually.
The hand is put out to money and power.

[Dagaya], [kkoshiikotoni], and such a person are also necessary.

It is usually steady with their catalysts.
However, it usually becomes impossible when a lot of these are.
This is a present age problem.

*。
The present age is a homicide age.
It is because of becoming carrying over that makes the world where it is not usual usual.

In this.. severe punishment, it becomes impossible more and more usually.

The chaos world where it was helpless was made.
This cannot be owed to person's hand.

Can do nothing but it make to making a fresh start in the war and it is not possible to know.

*。
Happiness and impression destroyed safety, stability, and safety.

Only safety, stability, and safety were the worlds where the person lived.

Happiness and impression destroy the world with the person when a lot of they are.
Happiness and the impression obtained without requesting it might be suitable.

幸福と感動の対偶は、破壊と殺人である。

幸福と感動を求めた社会は、
破壊と殺人の共存するカオスを作った。

それは地獄であり、
思えば感動と幸福は悪魔のお菓子だった。

そこに得た悪魔の幸福であった。

人間の幸福は、悪魔の幸福に噛み付いた時、落としてしまった。

これが現代世界の構造である。

*。
源氏物語の紫式部思想は、
広く深く高くこの世を検討した結果、
普通が一番ですとの結果に到達した。

だが普通がよいことのなるためには、
普通でないものが必要であることを認識した。

皆普通では、何でもないことになる。
普通がいいとはならない。

    *。
普通を現代的に言ったら、安定だろうか。

それは不安定世界の安定だ。
即ち、生きることを生きることだ。

だがこれほど難しいこともない。
だが普通の人は普通にやっている!

偉くなろうとすると、普通は手に入らない。

どうも普通の心がある。
いやそれを普通とか心といっているようだ。

*。
これが生きること生きる世界だ。

これが絶対矛盾の自己同一化だ!

頭のいい人には普通ほど難しいことはない。
金や権力に手を出してしまう。

だがややっこしいことに、
こういう人も必要だ。

彼らの触媒で普通は安定する。
ただこれが多すぎると普通不可能になる。
これが現代問題だ。

*。
現代は殺人時代だ。
それが普通でない世界を普通にする繰り込みになっているからだ。

これに厳罰では、ますます普通不可能になる。

それがどうしようもないカオス世界を作った。
これは人の手に負えない。

戦争でご破算にするしかないのかも知れない。

  *。
幸福や感動は安心・安定・安全を破壊した。

安心・安定・安全こそ人の生きる世界だった。

幸福や感動は多すぎると、人と世界を破壊する。
求めずに得た幸福と感動が適当なのだろう。

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