Let's read The Tale of Genji so.
Source of light loved everything.
Source of light loved all women.
Love was loaded.
On purple, the god was loved.
*。
As a result, it was said that source of light was lewd.
When all women are loved, it becomes it so.
*。
On purple, it was related to only source of light.
Then, it is said whether to have divorced source of light by what.
It is said a miserable woman.
*。
Then, it is source of light, person's two extremes on purple, and
there is suitability between those.
*。
On the other hand, source of light is super-[biotoko], and it is a
celebrity who obtains all of this world as a super-elite in emperor's
son.
Own happiness is a person who doesn't have nothing though reveled in
glory as source of light's wife on purple.
However, it became the one of this world and a beautiful person who
did not burn.
It might be said that it became a god.
Two extremes are here.
*。
That is, Murasaki Shikibu is writing The Tale of Genji by kinematic pair
structure.
Source of light might say that it is 0 on infinity and purple.
It is source of light who obtains all of this world, and on purple
making it to the same in god's world.
*。
Dissipation, purity, gorgeousness, cleanness, and satan and angel.
It is The Tale of Genji that writes such the world.
This is Spectrum in person's metagalaxy.
The person exercises in this world.
*。
Living in the world that shines the fixed point to this man movement
space so as not to fall in the significant point is man.
The Tale of Genji might be able to be summarized so.
*。
There is a person named source of light who loves all women and a
wonderful person, and is a person named dirty.
There is a person named splendid ..on clean purple.., and is a person
of miserable.
*。
The Tale of Genji shows me to all the people.
The truth of the human world is shown.
*。
Does not a lot of women's becoming a priest take the bath of the drop
of the dirt of the mind, that is, mind to return to the heaven when
reading so?
*。
There is a person of purifying man's body that to was able to be making dirty,
too.
However, how about me?
Isn't it The Tale of Genji that is searchable of me?
I might be where.
Is it good that it puts it of it is and where?
The Tale of Genji can be variously used.
源氏物語をこう読んでみよう。
光源氏はすべてを愛した。
光源氏はすべての女性を愛した。
あらゆることに愛を籠めた。
紫の上は神を愛した。
*。
その結果、光源氏は淫乱と言われた。
すべての女性を愛するとこうなる。
*。
紫の上は光源氏ただ一人に関わった。
すると何で光源氏と離婚しなかったかといわれる。
情けない女といわれる。
*。
すると光源氏と紫の上は人の両極端で、
その間に適当がある。
*。
一方、光源氏は超美男で、天皇の息子で、超エリートで、セレブで、
この世のすべてを手に入れた人だ。
紫の上は光源氏の妻として栄華を極めたが、
自身の幸福が何一つがない人だ。
しかしこの世のものとおもえない美しい人となった。
神になったといっているのではないか。
ここにも両極端がある。
*。
即ち、紫式部は対偶構造で源氏物語を書いている。
光源氏は無限大、紫の上はゼロといっていいのではないか。
この世のすべてを手にした光源氏と、
神の世界に同一化した紫の上である。
*。
放蕩と純潔、豪華と清潔、悪魔と天使。
そういった世界を書いた源氏物語だ。
これが人の全宇宙のスペクトラムだ。
人はこの世界を運動する。
*。
この人間運動空間に、特異点に落ちないように、
不動点を輝かせる世に生きることが人間だ。
源氏物語はそう総括出来るのではないか。
*。
すべての女性を愛した光源氏、
すばらしい人という人もいれば、
不潔という人もいる。
清潔な紫の上を立派という人もいれば、
情けないという人もいる。
*。
源氏物語はあらゆる人に自分を見せてくれる。
人間世界の真相を見せてくれる。
*。
こう読むと多くの女性が出家することは、
天に帰るに、
心の垢を落とす、
即ち、心のお風呂に入ることではないか。
*。
男の汚されれた体を清めるという人もいる。
だが自分はどうか。
自分を探せる源氏物語ではないか。
自分はどこにいるのだろう。
いやどこのおくことがいいのか。
源氏物語はいろいろと使える。
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