2009年2月27日金曜日

happiness and Jane Austin logic

When burning to the religion
I think that I came to be splendid.

However, I am not myself original at that time.

*。
It burns to the religion, morality, and the nation, and it rides the wagon.

It was a self-denial, self-destruction, and a self-erasure.

Happiness and impression there
It is impression that is the self-negative, self-destroyed, and self-erased.

*。
It was soaked in happiness and impression, and destroyed the society with the self.

The self was happily destroyed.

This cannot be understood to the theory reason.

*。
It is soaked in happiness and impression, and rides the wagon.

It was a self-denial, self-destruction of the main body, and a self-erasure.

*。
Happiness and impression were satan's cakes.
It eats it, and the person becomes the brute, the devil, and a hungry demon, and is ..hell.. ..degeneration.. [chita].

The happiness of the hell is understood modern people do not understand it though only impression is true colors of impression and happiness.

宗教に燃えると、
自分が立派なようになったと思う。

だがその時、自分は本来の自分ではない。

*。
宗教や道徳や国家に燃えて、いい気持ちになる。

それは自己否定・自己破壊・自己抹殺であった。

そこにある幸福や感動は、
自己否定・自己破壊・自己抹殺する感動だ。

    *。
幸福や感動に浸って、自己と社会を破壊した。

自己を幸福で破壊した。

理論理性にこれは理解できない。

*。
幸福や感動に浸って、いい気持ちになる。

それは本体の自己否定・自己破壊・自己抹殺であった。

   *。
幸福や感動は悪魔のお菓子であった。
それを食って、人は畜生・鬼畜・餓鬼になり、
地獄に堕ちた。

地獄の幸福を感動こそ、
感動と幸福の正体であるが、
現代人にそれは理解できない。

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