Plunder and the slaughter
It reduces it to the problem of the mind of the success and happiness.
It becomes the problem of prosperity and order when it is decided to
democracy and capitalism, and, thus, plunder and the slaughter are
done by freedom and the justice.
*。
Democracy and capitalism
Freedom, the justice, and plunder are put out and the difference of
the slaughter is put out.
It succeeded in changing plunder and the slaughter into the problem
of freedom and the justice.
People thus enjoy thinking without remembering the conflict when warm
and happy as freedom and the justice ..plunder.. slaughter.
This is Adolno simulation.
*。
It becomes becoming the vote by democracy, that is, being made to the
thing and numerical symbols, pleasure is commercialized by capitalism,
and it becomes a commodity sign, and as for plunder, the slaughter,
freedom, and the justice, the boundary of the slaughter, freedom, and
the justice is made vague, and plunder is consumed to plunder, the
slaughter, freedom, and the justice happily as a commodity of a
postmodern consuming society.
It becomes anyway good feelings though what you do is not understood.
This is a Baudrillard simulation.
*。
Plunder, the slaughter, freedom, and the justice are not that it
becomes a pleasure commodity, it is self-concluded as this
consumption system, and the human nature and conscientious the good
sense do not provide.
This is Hiroshicra Uno and a simulation.
*。
The ego that is enlarged by democracy and capitalism
It is confined in the world of solitude and despair without
whereaboutss except freedom and the justice, and a cruel lust murder
is dreamt as the outlet, and the cheers charge is done toward dying
an honorable death while shouting the United States cheers.
It is concealed while strengthening a capital, political, economic
uniting with the deflecting nation.
This is Worin simulation.
*。
In these simulations,
It is understood that a lot of people are looking at the world in the
structural reason phenomenology.
That is, freedom and the justice are plunders and the slaughters.
*。
Freedom and the justice are the oscillations, and the unstable
element is plunder and slaughters.
That is, a social system should be a negative feedback.
略奪と殺戮を、
成功と幸福の心の問題に還元し、
それを民主主義と資本主義に決定させると、
繁栄と秩序の問題となり、
かくして略奪と殺戮は自由と正義によって行われる。
*。
民主主義と資本主義は、
自由と正義と略奪を殺戮の差異を消し去り、
略奪と殺戮を、自由と正義の問題に変えることに成功した。
かくして人々は葛藤を覚えることなく、
略奪を殺戮を、自由と正義として、
暖かい幸福だと思って楽しむ。
これがアドルノ・シミュレーションだ。
*。
略奪と殺戮、自由と正義は、
民主主義によって票となり、
即ちモノ化され、数字記号となり、
資本主義によって、快楽商品化され、商品記号となり、
略奪を殺戮と自由と正義の境界があいまい化され、
略奪と殺戮、自由と正義は、
ポストモダンな消費社会の商品として、
楽しく消費される。
何をやっているのか分からないが、
とにかくいい気持ちになるのだ。
これがボードリヤール・シミュレーションだ。
*。
略奪と殺戮、自由と正義は、
快楽商品となり、
この消費システムとして自己完結し、
人間性や良心良識の規定することではない。
これが宇野弘蔵・シミュレーションだ。
*。
民主主義と資本主義で、肥大した自我は、
自由と正義以外に居場所のない孤独と絶望の世界に閉じ込められ、
その捌け口として、残忍な快楽殺人を夢想し、
アメリカ万歳と叫びながら、
玉砕に向かって万歳突撃するのだ。
それ国家と資本、政治と経済の結合を強化しながら、
それを隠蔽する。
これがウォリン・シミュレーションだ。
*。
これらのシミュレーションで、
多くの人が構造理性現象学で世界を見ていることが分かる。
即ち、自由と正義は略奪と殺戮だ。
*。
自由と正義は発振であり、
その不安定成分が略奪と殺戮だ。
即ち、社会システムは負帰還でなければならない。
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