The textbook-adoption controversy
Both of the one to criticize Japan
It burns it up, and it to killing, and to deprive completely.
These of Yasukuni, the Nanjing problem, the comfort woman problem,
and the defense commander trial, etc. are the Sanko operations of the
Dainichi this empire=great Japan empire tradition.
*。
The Japanese burns to the Sanko operation.
It is understood that gentleness till then is a procedure that beautifies this
cruelty.
*。
The one to criticize Japan
It burns up, and it kills and it deprives completely.
God's country Dainichi book is achieved here.
Only this achievement is a Japanese earnest wish and a mission.
*。
Let's examine this idea by the immunity theory.
To make Japan god's country
It is necessary to exclude the one opposed it in the foreign body.
God's country Japan
It trembles in this, and people shed tears, raise sincerely crowding
by pleasure, and tremble with impression.
*。
Then, it poco comes to drink, not to be able to permit criticizing,
and to have to exclude it decisively.
At this time, what does the foreign country do?
There is no one to praise Japan with god's country in the foreign
country.
That is, it is necessary to exclude the foreign country as an enemy.
At this time, being disregarded is convenient.
The exchange with the foreign country becomes impossible here.
It relates in relation to diplomacy.
However, the one to say the comfort woman problem etc. cannot be
permitted.
The one for the Japanese to say this cannot be permitted in the much
more.
*。
Are people who exclude anti-Japan straight people like this?
Is it good to kill bullying the person to defend Japan?
*。
Such Japan cannot exist.
In a word, it is understood that the Dainichi book is a delusion.
*。
Let's apply the Jane Austin logic.
It becomes crazy about the Dainichi book.
Then, it can be soaked in Dainichi serious.
However, are people of craziness good people in it?
Isn't it a person not good for good popularity?
*。
To become conceited
It is hostile with people who obstruct it, and the people exclude it.
It is excluded to run after a good man, and to obstruct it.
Isn't this true colors of impression and healing?
*。
Excluding it is desperate feelings.
However, what one is the mountain of the corpse of the person that
bullying is killed then?
Is the killed corpse beautiful for beautiful Japan?
Is the person who killed a beautiful person?
Can you boast?
Do not it have a nightmare when time passes even if it is possible to
boast at that time?
In addition, to avoid it, it fights.
Isn't this a textbook-adoption controversy?
Are the people beautiful?
The approval or disapproval cracks to the right in two, and, on the
other hand, it is not assumed that the foreign country is beautiful.
*。
Japan cracks to two.
Beautiful Japan was a method of dividing Japan in two.
This makes the enemy in Japan, will fight against it, and this be an
appearance of disease of national schizophrenia.
Is this cracking Japan beautiful?
Is national schizophrenia beautiful?
*。
That is, is the bullying killing beautiful?
It is understood to have assumed it to be not beautiful beautiful.
*。
To defend beautiful Japan
It is necessary to do it not beautiful.
If so, it is not different from Japan of the truth from beginning.
An unpleasant deflecting was made dirty further.
Beautiful Japan
It understands what the person who cannot see things does like this.
教科書問題は、
日本を批判するもの共を、
焼き尽くし、殺し尽くし、奪い尽くすことである。
靖国や南京問題、慰安婦問題、守備隊長裁判など、
これらは大日本帝国伝統の三光作戦である。
*。
日本人は三光作戦に燃える。
それまでの優しさは、この残酷を美化する手続きであることが分かる。
*。
日本を非難するものを、
焼き尽くし、殺し尽くし、奪い尽くす。
ここに神の国大日本は実現する。
この実現こそは、日本人の悲願であり使命である。
*。
この考えを免疫理論で検討しよう。
日本を神の国にするためには、
それに反対するものを異物排除しなくてはならない。
神の国日本、
これに人々は涙し、
喜びが心からこみ上げ、
感動に震える。
*。
こうなると些かの批判も許せず、
断固排除せねばならなくなる。
この時、外国はどうするのか。
外国で日本を神の国と賞賛するものはいない。
即ち、外国を敵として排除せねばならない。
この時、無視されることは、都合のいいことになる。
ここに外国との交流は不可能となる。
外交とは関係せずに関係する。
だが慰安婦問題などを言うものは許せない。
まして日本人でこれを言うものは許せない。
*。
このように反日本を排除する人々はまともな人か。
日本を守るために、人をいじめ殺すことはいいことか。
*。
このような日本は存在できない。
つまり大日本は妄想であることが分かる。
*。
ジェイン・オースティン論理を適用してみよう。
大日本に夢中になる、
すると大日本気分に浸れる。
だがそれに夢中の人々は、いい人か。
いい人気分のよくない人ではないか。
*。
いい気分になるために、
それを妨害する人々と敵対し、その人々は排除する。
いい男を追って、それを妨害することを排除する。
これが感動と癒しの正体ではないか。
*。
排除することは、必死の気持ちだ。
だがそこでいじめ殺される人の死体の山はどういうものか。
美しい日本のために、殺された死体は美しいか。
殺した人は美しい人か。
誇れるものか。
そのときは誇れても、時間が経つとうなされないか。
それを避けるために、更に戦う。
これが教科書問題ではないか。
その人々は美しいか。
賛否は真っ二つにわれ、
一方外国は美しいとしない。
*。
日本は二つに割れる。
美しい日本は日本を二つに割る方法だった。
これは日本の中に敵を作り、
それと戦うことになり、
これは国家統合失調症の発症だ。
この割れた日本は美しいか。
国家統合失調症は美しいか。
*。
即ち、いじめ殺しは美しいか。
美しくないことを、美しいとしていたことが分かる。
*。
美しい日本を守るために、
美しくないことをせねばならない。
それなら初めからの、ありのままの日本と変わらない。
いやそれをさらに汚すことであった。
美しい日本は、
このように物事を見ることが出来ない人がやることであることが分かる。
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