For instance, the fashion consists of the thing and the sensibility.
There are a function as the thing and an action as the sensibility.
The former can be called a mass concept.
The latter can be called a fixed point concept.
The shine of the sensibility is a fixed point of the sensibility.
*。
If you use the quantum mechanics
The sensibility can be called the eigenvalue the thing, and
eigenfunction.
There is the world of the sensibility where the thing in case of the
case to express the sensibility as a thing opens.
It is the artificial world that consists of both.
*。
...making the thing a sign..
It can be said that the sensibility will be shown through the thing.
This is the worlds that the thing and the sensibility integrated, and
these are the artificial worlds.
The consumption of the sensibility becomes possible here.
*。
It becomes independent, and the thing and the sensibility unite and are used.
Material and the intangible integrated world are opened here.
This complex is the artificial world.
*。
This is the world of structural reason.
When material is assumed to be a subject, the formless becomes predicate.
The fashion and the fashion sense are complexes, and it becomes the
relation between the subject and the predicate.
*。
Such a consideration form has not established it yet, and this causes
transients, and it is confused.
This is not a problem of essence but a problem that person's lack of
experience causes.
*。
The law-abiding country and the industrial civilization are the subjects and
predicates.
Therefore, centering on the labor commodity
The industrial civilization is self-concluded with the law-abiding
country, the human nature and conscientious the good sense cannot
provide for it, and the foreign body is excluded.
Making of the subject and the predicate and the same this were the
theory reason.
It is theory reason that puts away the explanation of the subject as
a predicate.
Only close withdrawal and the wrist cut can be done the subject.
*。
It is made for this escape to kill the person, to get to the chair,
and to kill, and the existence of the self is self-concluded.
The law-abiding country and the industrial civilization
The person is killed, it gets to the chair, and it exists in the
killed existence structure.
*。
can. ..U.. in structural reason this escape
The theory reason was a method of killing the person, getting to the
chair, and killing.
That is, the subject and the predicate were integral.
例えばファッションは、モノと感性からなる。
モノとしての機能と感性としての作用がある。
前者は質点概念と呼べる。
後者は不動点概念と呼べる。
感性の光り輝きは、感性の不動点だ。
*。
量子力学を使えば、
モノは固有値であり、感性は固有関数と呼べる。
感性をモノとして表現する場合と、
モノの開く感性の世界がある。
両方からなる人造世界だ。
*。
モノを記号化するとは、
感性をモノを通して、表すことといえる。
これはモノと感性の統合した世界であり、
これが人造世界だ。
ここに感性の消費が可能となる。
*。
モノと感性は独立であって、統一して使われる。
ここに有形と無形の統合世界が開かれる。
このコンプレックスが、人造世界だ。
*。
これは構造理性の世界だ。
有形を主語とすると、無形が述語になる。
ファッションとファッション・センスは、
コンプレックスであり、
主語と述語の関係となる。
*。
このような意識形式がまだ確立しておらず、
これが過渡現象を引き起こし、
混乱している。
これは本質の問題でなく、
人の不慣れが起こす問題だ。
*。
法治国家や産業文明は、主語であって述語である。
だから労働商品を軸に、
法治国家と産業文明が自己完結し、
人間性や良心良識がそれを規定できず、
異物排除されてしまう。
主語と述語の同一化、
これが理論理性であった。
主語の説明を述語としてしまう理論理性だ。
主語に自閉し引きこもり、リストカットしか出来ない。
*。
この脱出が、人を殺して、死刑になって、殺させ、
自己の存在を自己完結させることだ。
法治国家や産業文明は、
人を殺して、死刑になって、殺して貰う存在構造にある。
*。
この脱出が、構造理性で、
これだ生きることが出来る。
理論理性は、人を殺して、死刑になって、殺される方法だった。
即ち、主語と述語が一体であった。
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