Abhorrence might be abhorrence, and might be praise.
For instance, it is because why I criticize government Japan wants to
become a government, and the grudge that was not able to become a
government does so.
The rebuttal is difficult in such a discussion.
The government objects so usually.
Do not discuss it by assumption.
The discussion about the imagination need not be answered.
It doesn't become a discussion if standing in the standpoint of the
denial.
Give an alternative proposal not so.
Concretely, produce the evidence that wants to become a government.
Is there a grudge, and isn't it natural to beat?
Make me a government if it is mortifying.
Because you have envy, it takes it with the grudge.
*。
This is a fruitless argument, and the government wins.
This oscillates, and the emanation.
It returns it to envy and abhorrence for envy and abhorrence.
Then, the power side wins.
It is because the discussion doesn't work out.
Then, injustice wins.
This is a structure at the government people.
*。
Murasaki Shikibu is criticized for a hellcat, a sly woman, Chorbs, and the
woman not permitted.
Recently, it is said that Murasaki Shikibu was proven to be a
concubine.
What is the concubine in the polygamy age?
*。
Murasaki Shikibu is writing by The Tale of Genji.
The rumor is not started to say of whom, and spreads all together.
Simultaneous multiple terrorist acts are also so.
Power does it is because of Al Qaeda.
However, it is a flow in the age.
*。
The rumor is said in the situation that is all together.
It is because it is feelings of the person whom everyone has.
In a certain situation, it appears all together.
*。
Murasaki Shikibu is a sly woman of Chorbs.
It is poured all together.
It records in the homepage of most The Tale of Genji.
*。
The criticism abuse is said as a mass media phenomenon in popularity.
The disregarded one is not criticized.
*。
Why is hellcat's novel read?
It is a translation. the reason that is that should be read
It is popular.
Then, it is understood that there are popularly two elements (praise
and the criticism).
Water consists of oxygen and hydrogen.
*。
A certain female writer said.
As for the book written for the first time, the criticism slander abuse was
done.
As for the person and the start that becomes a popular person at the
time of beginning, it is understood that the person kicked away and
there are popularly two elements.
That is, popularity is popular or an abuse.
That is, the criticism is a criticism or praise.
That is, the criticism, the abuse, and disregard are kinds of praise.
In the first person impulse mechanics of Japan, the criticism is in praise.
*。
Isn't it good or good?
At first, it is twisted.
Will this be a vague nature?
憎悪が憎悪である場合もあり、賞賛である場合もある。
例えば、私が何故、お上日本を批判するか、
お上になりたいからだ、
お上になれなかった怨みがそうするのだ。
こういう議論に反論は困難だ。
通常お上は、こう反論する。
仮定で議論するな、
想像の議論に答える必要はない。
否定の立場に立つものとは議論にならない。
そうでない代案を出せ。
具体的に、お上になりたい証拠を出せ。
恨みがあって、叩くのは当然ではないか。
悔しければ、俺をお上にしてみろ。
お前に嫉妬があるから恨みと取るのだ。
*。
これは水掛け論で、お上が勝つ。
これが発振、発散だ。
嫉妬や憎悪に嫉妬や憎悪で返す。
すると権力側が勝つ。
議論が成り立たないからだ。
すると不正が勝つ。
これがお上世間の構造だ。
*。
紫式部は、性悪女、陰険女、チョーブス、許されざる女と非難される。
最近、紫式部は妾であることが証明されたと言われる。
一夫多妻時代の妾とは何か。
*。
紫式部は源氏物語で書いている。
うわさは誰が言い出すこともなく、一斉に蔓延する。
同時多発テロもそうだ。
権力はアルカイダのせいにする。
だが時代の流れだ。
*。
噂も、一斉にある状況で言われる。
誰にでもある人の気持ちであるからだ。
ある状況で、一斉に現れる。
*。
紫式部はチョーブスの陰険女だ。
一斉に浴びせられる。
殆どの源氏物語のホームページに載っている。
*。
マスメディア現象として、
非難罵倒も人気の内といわれる。
無視しているものを非難することはない。
*。
性悪女の小説が何故読まれるか。
読まなければならない理由がある訳だ。
それが人気である。
すると人気には、賞賛と非難の二成分があることが分かる。
水が酸素と水素から成るようなことだ。
*。
ある女流作家が言っていた。
初めて書いた本は、非難中傷罵倒された。
初めから売れっ子になる人、
はじめは蹴飛ばされる人、
人気には二成分があることが分かる。
即ち、人気は人気か罵倒である。
即ち、非難は非難か賞賛である。
即ち、非難も罵倒も無視も、賞賛の一種である。
日本の一人称衝動力学では、非難も賞賛の内だ。
*。
いいことなんだか、よくないことなんだか。
初めは、捩れている。
これがあいまい性の本性であろうか。
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